Wczoraj po raz kolejny robiłam zakupy w Carrefour i jestem niezadowolona. Pani na dziale wędliniarskim zapakowała mi ser i rzuciła na ladę, nie mówiąc nic co bardzo mnie uderzyło. Oprócz tego w ogóle się nie uśmiechała, miałam wrażenie, że robi łaskę, że mnie obsługuję. Niektóre pólki w sklepach świeciły pustkami, lub leżały na nich tylko pojedyncze sztuki np. w dziale z herbatami. Koniec końców stanęłam w kolejce do kasy, która szybko się przesuwała i w końcu dotarłam do pana na kasie. Pan również się nie uśmiechał, nie powiedział "dzień dobry". Zakupiłam zielonego grejpfruta, ale jak się okazało źle go zważyłam. Pan przy kasie oznajmił mi tylko, że źle go zważyłam i odłożył go, więc ja już nie miałam możliwości zakupienia go, co również bardzo mnie uderzyło, gdyż Pan nie zaproponował żadnego rozwiązania. Podsumowując: jestem bardzo niezadowolona z wczorajszej obsługi w Carrefour.
Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona z zakupów w tej perfumerii. Mają tam świetnej jakości kosmetyki, a w dodatku genialnie pachnące. Oprócz tego mają świetną obsługę, bardzo kompetentną i pomocną. Dziś pani pomagała mi wybrać prezent i naprawdę jestem zadowolona. Pani była bardzo kompetentna, miła i uprzejma, poinformowała mnie o obowiązujących promocjach, pięknie i sprawnie zapakowała zakupiony prezent. Ponadto w sklepie było czysto i półki były całkowicie zatowarowane. Naprawdę jestem zadowolona z dzisiejszych zakupów.
Dzisiaj zakupiłam w tej piekarni bardzo dobrego pączka. Ceny w tym miejscu są dość wysokie w porównaniu z innymi piekarniami, ale produkty mają naprawdę dobre. Poza tym byłam bardzo zadowolona z obsługi w tym miejscu, pani była bardzo miła, poleciła bułeczki maślane, używała form grzecznościowych. Oprócz tego w sklepie było czysto i jak zawsze świetnie pachniało. Ogólne wrażenie jak najbardziej na plus.
Dzisiaj robiłam szybkie zakupy w carrefurze i jestem pozytywnie zaskoczona świetną metodą rozładowania kolejek do kasy, a mianowicie jest jedna kolejka do wszystkich kas i na ekranie wyświetla się numer wolnej kasy. Co do obsługi: na dziale wędliniarskim obsługa kiepska, mimo że pani używała form grzecznościowych przy obsłudze, to jej nadąsana miła absolutnie nie zachęcała do zakupów. Poza tym jeżeli proszę o 20 dag wędliny a pani nałożyło się 25 dag to powinna się zapytać czy zgadzam się na taka ilość,czego nie uczyniła. Co do obsługi na kasie, to pani była bardzo miła, używała form grzecznościowych i przede wszystkim się uśmiechała. Co do ogólnego wyglądu sklepu: w miarę czyste podłogi i zatowarowane półki.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.