Oburzający jest fakt,że przy wejściu nigdy nie ma koszyków, a wczoraj na zakupach zauważyłam, że koszyki ręczne całkowicie zniknęły ze sklepu. jest to kłopotliwe szczególnie dla ludzi z małymi dziećmi- ciężko prowadzić dwa wózki na raz w ciasnym sklepie. I to jest kolejna kwestia. Asortyment sklepu ustawiany jest nawet obok regałów, między nimi tak, że trudno jest przejść a co dopiero przejechać wózkiem. Personelowi tez najwyraźniej brak jest wyobraźni. Byłam świadkiem jak pracownica wykładała jakiś towar z wózka który zresztą pozostawiła na samym przejściu nic sobie z tego nie robiąc. Tak więc aby móc przejść, klienci sklepu sami musieli ów wózek przestawiać. Kolejną sytuacja zdarzyła się już przy samej kasie.Na przejściu stal pusty wózek, na który to personel też nie zwrócił uwagi,a pani kasjerka jakby nigdy nic oczekiwała klientów. Kiedy już mi się udało przedostać do kasy, to pani kasjerka podczas skanowania towarów odwróciła się do koleżanki i zaczęła prowadzić rozmowę towarzyską. Po prostu żenada.
i tu taka zawiodła. Kiedy miałam problem techniczny udałam się do miejsca podpisania umowy, ale tam pani zbyła mnie niewiedzą.Nie otrzymałam nawet numeru telefonu do wsparcia.Poza tym pojawiły się też rozbieżności przy podpisywaniu samej umowy (sama umowa jest na członka mojej rodziny).Warunki obsługi też mogłyby być lepsze. Stoisko to jest tak zwaną wyspą w centrum handlowym, więc dookoła panuję hałas, przez co czasem ciężko się skupić.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.