Opinia użytkownika: Kamila_349
Dotycząca firmy: POLOmarket
Treść opinii: Oburzający jest fakt,że przy wejściu nigdy nie ma koszyków, a wczoraj na zakupach zauważyłam, że koszyki ręczne całkowicie zniknęły ze sklepu. jest to kłopotliwe szczególnie dla ludzi z małymi dziećmi- ciężko prowadzić dwa wózki na raz w ciasnym sklepie. I to jest kolejna kwestia. Asortyment sklepu ustawiany jest nawet obok regałów, między nimi tak, że trudno jest przejść a co dopiero przejechać wózkiem. Personelowi tez najwyraźniej brak jest wyobraźni. Byłam świadkiem jak pracownica wykładała jakiś towar z wózka który zresztą pozostawiła na samym przejściu nic sobie z tego nie robiąc. Tak więc aby móc przejść, klienci sklepu sami musieli ów wózek przestawiać. Kolejną sytuacja zdarzyła się już przy samej kasie.Na przejściu stal pusty wózek, na który to personel też nie zwrócił uwagi,a pani kasjerka jakby nigdy nic oczekiwała klientów. Kiedy już mi się udało przedostać do kasy, to pani kasjerka podczas skanowania towarów odwróciła się do koleżanki i zaczęła prowadzić rozmowę towarzyską. Po prostu żenada.