Cyberion to sklep przede wszystkim ze sprzętem komputerowym. Sklep jest niewielki dlatego większość rzeczy zamawiana jest specjalnie dla klientów, a z pełną ofertą można zapoznać się na stronie internetowej sklepu. W miniony poniedziałek udałam się tam w poszukiwaniu odtwarzacza DVD. Pani, która mnie obsługiwała była bardzo miła i otwarta. Powiedziałam jej jakiego sprzętu szukam a ona wymieniła mi odtwarzacze, które spełniały moje wymagania i doradziła, który odtwarzacz byłby lepszy pod innymi względami, które przeze mnie nie były wymienione, zdradziła, które są mniej awaryjne a nie koniecznie najdroższe, pokazała zdjęcia abym mogła ocenić również stronę wizualną. Zamówienie jest realizowane następnego dnia a z obsługą można się kontaktować telefonicznie, mailowo lun poprzez komunikator gadu-gadu co jest bardzo wygodne. Następnego dnia pisałam na gadu-gadu do obsługi tego sklepu z pytaniem o jeszcze inny model odtwarzacza DVD i odpisano mi wyczerpująco w przeciągu kilku minut. Zarówno obsługa jest bardzo miła jak i ceny naprawdę konkurencyjne, dlatego z czystym sumieniem przyznaję najwyższą możliwą ocenę i polecam gorąco ten sklep :-)
W miniony wtorek wybrałam się do sklepu RTV euro AGD w poszukiwaniu odtwarzacza DVD. Niestety zmuszona jestem przyznać negatywną ocenę jeśli chodzi o jakość obsługi urzędującego tam personelu. Mimo kilku wolnych pracowników stojących w okolicach punktu kasowego, moje wejście do sklepu zostało zignorowane, nikt nie spytał czy może w czymś mi pomóc a jedynym ich zajęciem była w tym czasie prywatna rozmowa. Sama więc znalazłam dział gdzie były odtwarzacze DVD. Myślę, że pracownicy tego sklepu nie potraktowali mnie poważnie gdyż jestem młodą osobą, i uznali, że nie warto się wysilać, bo pewnie nic wielkiego nie kupię. Przeglądałam odtwarzacze kilkanaście minut porównując ich funkcje lecz niestety nadal nikt nie kwapił się do pomocy. Postanowiłam poszukać osoby, która mogłaby doradzić mi odtwarzacz najodpowiedniejszy dla mnie. Przerwałam więc prywatną rozmowę panom tam pracującym. Jeden pan poszedł ze mną do odtwarzaczy, ale niespecjalnie był w stanie mi pomóc, ponieważ czytał tylko z etykiet parametry danego sprzętu (a akurat to sama zrobiłam już wcześniej) a nie potrafił powiedzieć zbyt wiele ponad to co przeczytał - nie wiem czy był z tego działu czy może z innego i stąd jego niewielka wiedza. Jednakże pan był miły i poświęcił mi tyle czasu ile sobie życzyłam. Ubrany był w koszulę służbową tak jak pozostali pracownicy. W końcu pomógł mi wybrać odpowiedni odtwarzacz, jednak cena była mało konkurencyjna w stosunku do innych znanych mi sklepów z podobnym sprzętem, więc w końcu nic nie kupiłam. Podsumowując - obsługa miła, starająca się pomóc, ale dopiero gdy sami ich poszukamy i o pomoc poprosimy, zero samodzielnego zainteresowania klientem po jego wejściu do sklepu - stąd taka niska ocena sklepu.
Podczas kupna głośników samochodowych pomoc zaproponował młody, miły Pan, który wykazał się ogromną cierpliwością, mimo iż nie wiedziałam co będzie dla mnie najlepsze, wykonywałam podczas wyboru rozmowy telefoniczne, Pan ciągle uprzejmie doradzał głośniki jakie najlepiej pasowałyby do mojego samochodu, nie był nachalny i argumentował swoje rady.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.