Opinia użytkownika: Kamila_110
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: W miniony wtorek wybrałam się do sklepu RTV euro AGD w poszukiwaniu odtwarzacza DVD. Niestety zmuszona jestem przyznać negatywną ocenę jeśli chodzi o jakość obsługi urzędującego tam personelu. Mimo kilku wolnych pracowników stojących w okolicach punktu kasowego, moje wejście do sklepu zostało zignorowane, nikt nie spytał czy może w czymś mi pomóc a jedynym ich zajęciem była w tym czasie prywatna rozmowa. Sama więc znalazłam dział gdzie były odtwarzacze DVD. Myślę, że pracownicy tego sklepu nie potraktowali mnie poważnie gdyż jestem młodą osobą, i uznali, że nie warto się wysilać, bo pewnie nic wielkiego nie kupię. Przeglądałam odtwarzacze kilkanaście minut porównując ich funkcje lecz niestety nadal nikt nie kwapił się do pomocy. Postanowiłam poszukać osoby, która mogłaby doradzić mi odtwarzacz najodpowiedniejszy dla mnie. Przerwałam więc prywatną rozmowę panom tam pracującym. Jeden pan poszedł ze mną do odtwarzaczy, ale niespecjalnie był w stanie mi pomóc, ponieważ czytał tylko z etykiet parametry danego sprzętu (a akurat to sama zrobiłam już wcześniej) a nie potrafił powiedzieć zbyt wiele ponad to co przeczytał - nie wiem czy był z tego działu czy może z innego i stąd jego niewielka wiedza. Jednakże pan był miły i poświęcił mi tyle czasu ile sobie życzyłam. Ubrany był w koszulę służbową tak jak pozostali pracownicy. W końcu pomógł mi wybrać odpowiedni odtwarzacz, jednak cena była mało konkurencyjna w stosunku do innych znanych mi sklepów z podobnym sprzętem, więc w końcu nic nie kupiłam. Podsumowując - obsługa miła, starająca się pomóc, ale dopiero gdy sami ich poszukamy i o pomoc poprosimy, zero samodzielnego zainteresowania klientem po jego wejściu do sklepu - stąd taka niska ocena sklepu.