Wybrałem na swojego dostawcę internetowego Telekomunikacje Polską. Poinformowano mnie,że w mojej lokalizacji zadziała prędkośc 6 MB na sekundę.Jednak jak się później okazało pracownik popełnił błąd i maksymalna prędkośc to 2MB. Miałem przez to ciągłe przerwy w dostawie internetu. W salonie próbowałem wyjasnic czemu zostałem wprowadzony w błąd ale trafiłem na ścianę. Panie były nie miłe i nikt nie przyznał się do winy.Odniosłem wrażenie,że jestem intruzem, któri robi problemy.
Mój samochód nie przeszedł przeglądu.Miałem problemy z zawieszeniem. Oddałem samochód do Norauto po południu. Gdy zbliżała sie godzina zamknięcia zadzwoniłem aby się dowiedziec co się zieje z samochodem. Nikt nie odbierał telefonu.Zanim dojechałem autobusem placówka była już zamknięta a samochód stał na parkingu. Kluczyki zostawiłem obsłudze więc musiałem zostawic tam samochód na noc i wracac autobusem do domu. Następnego dnia stwierdzono,że pracownik zapomniał się ze mną skontaktowac.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.