Sklep przygotowany w kwestii bezpieczeństwa przed COVID-19. Porządek na półkach ma dużo do życzenia. Asortyment jest mniejszy niż w innych placówkach tej firmy. Pani ekspedientka miła, uśmiechnięta, życzliwa. Zostałem poinformowany o promocjach "naklejki na garnki, pluszaki". Cena wyższa niż w dużych sklepach sieciowych.
W sklepie dopilnowane wszelkie normy związane z COVID-19. W sklepie czysto, schludnie i porządek na półkach. Pani przy ladzie z mięsem bardzo mi pomogła w wyborze wędliny oraz mięsa surowego. Najważniejsze w jej pomocy było to, że polecone mięso było świeże. Czas oczekiwania na obsługę był bardzo krótki w parę minut otrzymałem produktu po które przyszedłem.
W salonie jest bardzo czysto. Doradca klienta dokładnie mnie wypytał o moje potrzeby. Zaproponował mi ofertę konkretnie zaproponowana do moich upodobań. Telefon który chciałem kupić był niedostępny, ale propozycja telefonu że strony doradcy była idealna cenowo i funkcjonalna. Miła przyjacielska rozmowa. Rzadko się zdarza taką obsługa.
Sala sprzedaży czysta, towar uporządkowany. Byłem zainteresowany alkomatem. Doradcą klienta zaczepił mnie w trakcie spaceru po sklepie w celu znalezienia odpowiedniego sprzętu. Zostałem zaproszony do stanowiska z interesującym mnie towarem w ciągu paru minut od wejścia do sklepu. Zostało mi dokładnie wyjaśnione funkcję i doradzono dla mnie konkretny model posiadający oczekującą mnie dokładność pomiaru. Doradca klienta był miły i rzeczowy we swoich radach. Wychodząc byłem zadowolony z zakupów. Nie czułem się naciągnięty. Szczerze polecam ten sklep.
Punkt obsługi klienta mały, ale zadbane o czystość i bezpieczeństwo. Zamontowane pleksy i Doradca Klienta w masce. Przyszedłem dowiedzieć się o aktualnej ofercie. Pani dopytała mnie szczegółowo o moje potrzeby w kwestii usługi telefonii komórkowej. Oferta która została mi przedstawiona była dopasowana do moich potrzeb. Dodatkowo zaproponowała mi jedną dodatkową usługę. W momencie zaproponowania telefonu komórkowego pokazała mi trzy różne modele. Różniły się od siebie minimalnie, szczegółowo zostały omówione parametry i funkcje telefonów. Moja wizyta nie zaowocowała podpisaniem umowy bo oferta mimo wszystko była za droga, ale obsługa na najwyższym poziomie.
W salonie czysto, zadbane o bezpieczeństwo w okresie epidemii. Pani traktowała, mnie bardzo protekcjonalnie, była nie miała w zakresie obsługi reklamacyjnej. Czułem się jak klient drugiej kategorii całkowicie inaczej niż przy podpisaniu pierwszej umowy.
W dniu 19.08.2020r byłem na zakupach. Zwróciło moją uwagę przygotowanie sklepu w zakresie bezpieczeństwa w obecnych czasach. Informacja o zakrywaniu twarzy oraz płyn do dezynfekcji rąk przy wejściu do sklepu. Jedna z Pań ekspedientek dezynfekowała koszki na zakupu. Ekspedientka bardzo miła. Zaproponowała mi dodatkowy produkt promocyjny znajdujący się na ladzie i reklamówkę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.