Fatalna jakość obsługi klienta. W momencie awarii sieci Pan na czacie wysyła link do filmu. Dział reklamacji twierdzi, że awaria trwała krócej niż 12h aby nie ponieść konsekwencji.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Odwiedzając oddział ING...
Odwiedzając oddział ING w Stargardzie, za każdym razem jestem miło witany z uśmiechem na twarzy Pań tam pracujących. Na każde moje pytanie uzyskuję wyczerpujące odpowiedzi. Pracownicy oddziału odznaczają się wysokimi kompetencjami. Gdy załatwienie sprawy trwa dłużej, można liczyć na propozycję kawy :) Pełen profesjonalizm. Za każdym razem wychodząc z placówki, jestem zadowolony z załatwienia spraw wręcz na wysokim poziomie.
Bardzo dziękujemy za tę obserwację i przedstawienie Pana opinii na temat doświadczeń związanych z wizytą w oddziale ING Banku. Cieszymy się, że wysoko ocenił Pan standard panujący w oddziale. W naszych codziennych działaniach zwracamy uwagę na drobne, lecz jakże istotne i ważne elementy z perspektywy klienta – sprawność obsługi. Raz jeszcze dziękujemy Panu za opinie i zapraszamy do oddziałów ING Banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.