Sprzedawcy mało aktywni, nie oferują pomocy osobom będącym w obiekcie. Zaznaczam, że nie był to tylko spacer między półkami a dłuższa chwila z przymierzaniem obuwia. Ekspedientka poza przywitaniem klienta po wejściu do sklepu nie była aktywna.
Sprzedawczyni nie była zainteresowana pomocą w obsłudze pomimo tego, że w sklepie spędziliśmy dużo czasu. Po tym jak z wybranymi butami podeszliśmy do kasy poinformowała o promocji (-50% na drugą parę) więc krótko rozejrzałam się po sklepie czy wybrać coś dla siebie. Po ponownym podejściu do kasy ekspedientka jeszcze dłuższą chwilę nie podchodziła.
Pomimo długiego czasu oczekiwania na obsługę ok. 10 minut (nie wszyscy pracownicy byli zajęci), sposób w jaki później zostałam obsłużona zasługuje na pochwałę. Pracownik starał się zrozumieć moją potrzebę i udzielił wyczerpujących odpowiedzi na każde pytanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.