W dniu 08.10.2010r. odbyłam wizytę w oddziale PKO BP celem zasięgnięcia informacji o jednym z produktów. Oddział mieści się w atrakcyjnej lokalizacji miasta, wnętrze nowe, przyjazne, poziom obsługi klienta wysoki co przejawiało się w kompetencji, dyskrecji i adekwatnym do miejsca ubiorze pracowników. Produkt , odnośnie którego odwiedziłam oddział udało się uruchomić w 15 minut co cieszy tym bardziej, że nie spodziewałam się tak szybkiego załatwienia sprawy.
Dnia 20.09.2010r. wybrałam się do sklepu Ikea w celu zakupu nażornika Oleby dostępnego, zgodnie z informacją w katalogu po cenie promocyjnej od tegoż dnia w owym sklepie. Jakież było moje zdziwienie gdy o godz. 10.05 niedostępny był już żaden produkt, a na prakingu nieliczni szczęśliwcy pakowali swoje zakupy. W punkcie obsługi klienta wszystkim pozostałym klientom udzielano informacji, że narożnków było ok. 90 sztuk i więcej już nie będą dostępne ale nikt nie był w stanie powiedzieć jak udało się je sprzedać w 5 min. od otwarcia sklepu?
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.