Jestem stała klientka sklepu Piotr i Paweł . Zakupy robie tam z przyjemnością jednakże nie zawsze obsługa jest w pełni kompetentna. Pewnego razu spytałam Panią z działu drogeryjnego o informacje w jakim miejscu znajduje się proszek marki x, Pani powiedziała ze maja w ofercie ale "pewnie gdzieś tam po drugiej stronie". Niestety proszku tam nie było, więc wróciłam do Pani z obsługi informując ja ze nie ma w wyznaczonym przez nią miejscu tego produktu. Niewzruszona pracowniczka stwierdzila ze widocznie juz nie ma tych proszków. Zdeterminowana przeszłam się po markecie w poszukiwaniu proszku, po chwili okazało się ze proszek jest w ofercie promocyjnej na szczycie regału w zupełnie innej części marketu.
Jestem pracownikiem jednego z młodych, ale dużych banków w Polsce, który bardzo dba o jakość obsługi klienta. Znając ramy jakości i wymagań dotyczących badania potrzeb i doradztwa klientów mam świadomość że to ważne i trudne zadanie. W mBanku spotkało mnie mile zaskoczenie, gdy podczas rozmowy doradca głównie skupiał uwagę na moich potrzebach nie narzucając żadnych celowych ofert. Pracownik pozwolił mi w pełni wypowiedzieć się czego oczekuje oraz był w pełni kompetentny w odpowiedziach na moje pytania. Jedyny minus to ze doradca nie dopiąl sprzedaży.
Witam serdecznie, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat obsługi w placówce mBanku, którą mam przyjemność prowadzić. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Pozdrawiam Anna Szymańska, mBank.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.