Sklep samoobsługowy, pomijając stoisko z produktami świeżymi, wędlinami oraz obsługę na kasie. Poczynając od zakupów na dziele z wędlinami, zostałam bardzo mile obsłużona,zresztą jak zawsze w tym sklepie i na tym dziale, każdego dnia te Panie z uśmiechem pytają w czym mogą pomóc i dziękują i zapraszają do kolejnego zakupu. Obsługę na kasie również oceniam bardzo mile, zostałam zaproszona do kolejnej wizyty. A nie zawsze to się zdarza w sklepach market-owych właśnie takiego typu.
Na sklepie brak jakiejkolwiek obsługi klienta.Sprzedawcy zajmują się dokładaniem towaru, pilnowaniem, obsługą na kasie. Brak asysty przy kliencie, który sam sobie znajduje buty na sklepie, sam je mierzy i niesie do kasy. Kiedy już personel poda buty to odchodzi i nie powraca do klienta żeby np zapytać jak czuje się w tych butach, czy wszystko w porządku. Nie interesują się klientami. Potrafią stać i przyglądać się jak klienci sami próbują odnaleźć pudełko z butami.
Bardzo miła i sprawna obsługa, za każdym razem jak przychodzę do tego oddziału. Zawsze potrafią doradzić tak, aby klient był zadowolony z dokonanego wyboru.
jedynym minusem tego banku jest słaba oferta dla klientów indywidualnych np w postaci lokat z atrakcyjnym oprocentowaniem kiedy konkurencja ma dużo lepszą ofertę.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.