Strona banku zachodniego WBK jest bardzo dobrze zorganizowana, można znaleźć tam wszystkie potrzebne informację, kontaktować się z bankiem, sprawdzać swoje konto, wysyłać i odbierać przelewy. Strona jest czytelna, przejrzysta, zawsze działa, posiada dobre zabezpieczenia. Jest to wygoda dla wielu klientów banku ponieważ wiele spraw można załatwić za pośrednictwem tej strony, nie wychodząc z domu.
Restauracja jest czysta i zadbana, łazienka również była czysta, niestety są tylko 2 ubikację jak na taka duża restaurację zdecydowanie za mało. Obsługa ma stroje firmowe, wyglądają estetycznie. Pracownicy byli mili, używali zwrotów grzecznościowych typu "smacznego, proszę, itd". Mieli wiedzę o zaopatrzeniu, proponowali posiłki, napoje, desery, doradzali. Posiłek podali do odpowiedniego stolika nie czekało się na niego długo. Jednak gdy jest dużo ludzi w restauracji długo trzeba czekać na rachunek. Posiłek był dobry. Podano paragon fiskalny.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.