Byłam w tej restauracji dwukrotnie, zaraz po otwarciu. Dania oferowane tam są wegetariańskie, przepyszne, nawet mięsożercy się nimi najedzą.
Wystrój jest bardzo przyjemny, w duchu eko - zielone ściany, naturalne dodatki, jasne światło. Zainspirował mnie do urządzenia własnego mieszkania ;-)
Ceny nie są wygórowane, zbliżone poziomem do innych tego typu restauracji sieciowych.
Zaskoczyło mnie, że pierwszego dnia pewne danie zostało podane w inny sposób niż następnego. Zapytałam o to kelnera, który również się zdziwił, ale zasięgnął informacji w kuchni i okazało się, że to zależy od szefa kuchni, który rządzi w danym dniu ;)
Obsługa była bardzo miła, cierpliwa, doradzała przy wyborze deserów, a nawet wykazała się pewną wirtuozerią, dzieląc rachunek na czworo, z czego 2 płatne różnymi kartami i 2 gotówką ;)
Atmosfera miejsca nie zachęca może do romantycznych randek, natomiast do typowo jedzeniowych - owszem.
Podobało mi się również przyjazne menu, dobrze pogrupowane i pełne przydatnych oznaczeń - light, pełne witamin, źródło żelaza itp.
Chętnie pójdę tam po raz kolejny.
Wybrałam się tam z przyszłą panną młodą, której byłam świadkową, w celu doboru bielizny na noc poślubną. Niestety, nic z tego nie wyszło, ale ja wyszłam zadowolona ;-) Zajęłyśmy się bowiem doborem dla mnie, co z racji na moje pokaźne wymiary bywa utrudnione. Jednak ten sklep, choć stacjonarny (ma odpowiednik w Internecie, www.ladysplace.pl) spełnił moje oczekiwania. Bardzo duże znaczenie w moim odbiorze sklepu ma przesympatyczna sprzedawczyni, która rozszyfrowała dla nas zagraniczną numerację, po czym z uporem godnym lepszej sprawy wyszukiwała i przynosiła biustonosze w coraz innym rozmiarze (na podstawie informacji, co nie odpowiada w poprzednim modelu i własnych obserwacji). Aż znalazłyśmy ten właściwy! A co najważniejsze, owa pani robiła to wszystko wcale nie ze względu na spodziewany zysk, bowiem na początku uprzedziłyśmy ją, że chcemy się tylko rozejrzeć.
Ceny w sklepie do najniższych nie należą, ale w kwestii doboru bielizny nie należy oszczędzać, także każdy znajdzie coś dla siebie, szczególnie, że panie o obfitszych kształtach w supermarkecie raczej właściwego rozmiaru nie znajdą.
Nie bez znaczenia jest też lokalizacja w centrum miasta, która wbrew pozorom zapewnia intymną atmosferę
Oceniam sklep bardzo pozytywnie.
Serwis a.pl to niedawno powstałe delikatesy internetowe. Szeroko reklamowały się w mediach, kusząc możliwością 10% rabatu.
Zdecydowałam się zrobić tam zakupy, ponieważ potrzebowałam kupić dużo wody - a to ciężki produkt ;-)
Strona internetowa jest średnio czytelna, w dodatku ciężko pozbyć się nawracającej prośby o kod pocztowy. Wyszukiwanie artykułów jest w miarę przejrzyste, jednak nie wszystkie znajdują się w spodziewanej kategorii, poza tym wielu artykułów które spodziewałabym się znaleźć, w ofercie po prostu nie ma.
Koszty wysyłki są dosyć spore, jednak przy większych zakupach problem mija, bowiem przy zamówieniu na kwotę min. 150 zł wysyłka jest darmowa. Na plus mogę również zaliczyć fakt, że koszt wysyłki nie jest wyliczany na podstawie jej wagi, jak to bywa w innych tego typu sklepach.
System płatności internetowej działa bardzo sprawnie, opłata została zaksięgowana bardzo szybko.
Kurier który przybył na miejsce o czasie, zgodził się poczekać 15 minut aż dotrę do domu. Grzecznie wniósł zakupy na górę i wręczył fakturę.
I tu mym oczom ukazała się niespodzianka, ponieważ cena na fakturze okazała się być nieco wyższa niż ta, którą (na szczęście) już zapłaciłam. Po dokładnych oględzinach okazało się, że pomylono ilość i rodzaje 2 wód mineralnych, które zamawiałam. Pani w Biurze Obsługi Klienta zaproponowała rozwiązanie: przy następnych zakupach zwrócę niechcianą wodę, a otrzymam tę, którą sobie życzyłam. Fajnie, ale co w przypadku, gdy nie zamierzam robić następnych zakupów??
Te doświadczenia ze sklepem a.pl uznaję za średnio udane.
Już po raz drugi zamówiłam szkła kontaktowe w serwisie szkla.com. Temat bardzo mnie dotyczy, gdyż mam wadę wzroku - 10 dioptrii. Firma oferuje dość bogaty asortyment soczewek, gdzie niemal każdy znajdzie coś dla siebie; dodatkowo przy wielu produktach znajdują się opinie użytkowników.
Ceny soczewek w serwisie szkla.com są konkurencyjne, dodatkowo często organizowane są promocje, o których zarejestrowani użytkownicy informowani są poprzez adres e-mail. Firma proponuje również ciekawy system zniżkowy: im więcej kupujesz, tym więcej zyskujesz; mianowicie za każdy zakup naliczane są punkty zależne od wartości zamówienia, które przy następnym zakupie możesz wymienić na zniżkę procentową.
Kupując w serwisie, mimo iż płacę za przesyłkę, zawsze wychodzę na plus w porównaniu z ceną soczewek w punktach optycznych.
Wybieram przesyłkę Pocztą Polską, a mimo to czas realizacji zamówienia nigdy nie przekroczył 5 dni- łącznie z kompletowaniem, pakowaniem, wysyłką aż po wizytę listonosza. O postępach jestem informowana na bieżąco poprzez pocztę elektroniczną. Przesyłki są bezpiecznie zapakowane, opakowania docierają do mnie w nienaruszonym stanie.
Nie miałam jeszcze problemów z zamówionymi produktami, toteż nie ocenię systemu działania reklamacji.
Ogólnie ujmując, jestem zadowolona z usług serwisu szkla.com
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.