Opinia użytkownika: Justyna_833
Dotycząca firmy: API Market
Treść opinii: Serwis a.pl to niedawno powstałe delikatesy internetowe. Szeroko reklamowały się w mediach, kusząc możliwością 10% rabatu. Zdecydowałam się zrobić tam zakupy, ponieważ potrzebowałam kupić dużo wody - a to ciężki produkt ;-) Strona internetowa jest średnio czytelna, w dodatku ciężko pozbyć się nawracającej prośby o kod pocztowy. Wyszukiwanie artykułów jest w miarę przejrzyste, jednak nie wszystkie znajdują się w spodziewanej kategorii, poza tym wielu artykułów które spodziewałabym się znaleźć, w ofercie po prostu nie ma. Koszty wysyłki są dosyć spore, jednak przy większych zakupach problem mija, bowiem przy zamówieniu na kwotę min. 150 zł wysyłka jest darmowa. Na plus mogę również zaliczyć fakt, że koszt wysyłki nie jest wyliczany na podstawie jej wagi, jak to bywa w innych tego typu sklepach. System płatności internetowej działa bardzo sprawnie, opłata została zaksięgowana bardzo szybko. Kurier który przybył na miejsce o czasie, zgodził się poczekać 15 minut aż dotrę do domu. Grzecznie wniósł zakupy na górę i wręczył fakturę. I tu mym oczom ukazała się niespodzianka, ponieważ cena na fakturze okazała się być nieco wyższa niż ta, którą (na szczęście) już zapłaciłam. Po dokładnych oględzinach okazało się, że pomylono ilość i rodzaje 2 wód mineralnych, które zamawiałam. Pani w Biurze Obsługi Klienta zaproponowała rozwiązanie: przy następnych zakupach zwrócę niechcianą wodę, a otrzymam tę, którą sobie życzyłam. Fajnie, ale co w przypadku, gdy nie zamierzam robić następnych zakupów?? Te doświadczenia ze sklepem a.pl uznaję za średnio udane.