Opinie użytkownika (2)

Jestem zachwycona poziomem...
Jestem zachwycona poziomem obsługi w tym sklepie. Od samego początku pracownik nawiązał ze mną kontakt wzrokowy, mimo, że obsługiwał innego klienta. Po zakończeniu obsługi poprzedniego klienta pracownik podszedł do mnie i zaproponował mi pomoc. Szukałam butów do górskich wypraw. Pracownik zadawał pytania otwarte, badał moje potrzeby ( czy chodzę po górach okazjonalnie, czy profecjonalnie, po jakich górach, czy chę buty wyższe, niższe, na czym mi zależy). Po uzyskaniu ode mnie tych informacji dopytał również o budżet i zaczął szukać odpowiednich butów. Pokazał mi trzy modele, porównał dokładnie, opisał zalety, dokładnie omówił, zostałam również poinformowana o gwarancji. Zaproponowano mi przymierzenie butów, cały czas pracownik był ze mną upewniając się, że wszystko pasuje i jest dobrze dobrane. Po ustaleniu, że buty są odpowiednie pracownik starał się zamknąć sprzedaż. Na moje wahania ponwonie podkreślił zalety produktu, a nawet zaproponował rabat, który obowiązywałby tylko dla mnie i w tym określonym dniu. Zaproponowano mi również odpowiednie skarpety. Cała wizyta była utrzymana w miłej atmosferze, pracownik sprawnie skasował zakupione produkty, zaproponował uczestnistwo w programie lojalnościowym, zaprosił ponowinie. Jedynym minusem są dosyć wysokie ceny.

Justyna_1486

04.10.2013

Salomon

Placówka

Kraków, Podgórska 34

Nie zgadzam się (0)
W sklepie spędziłam...
W sklepie spędziłam ok. 20 minut. Wygląd sklepu oceniam bardzo wysoko, ciekawy pomysł na wystawę i prezentację towaru, czysto i schludnie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Zaproponowano mi pomoc po ok. 3min. od wejścia, kiedy pracownik zauważył moje zainteresowanie produktem. Pomoc była bardzo miła, nienahalna. Zaproponowano mi produkty uzupełniające, zwrócono uwagę na nietypową rozmiarówkę. Na zadawane pytania pani odpowiadała chętnie, była zangażowana w rozmowę. Po zdecydowaniu się na zakup pracownik podszedł ze mną do kasy, gdzie druga ekspedientka dokończyła obsługę klienta. Wybrany przeze mnie portfel został starannie zapakowany, pani dodatkowo zapytała, czy znalazłamw sklepie wszystko, czego szukałam. Pożegnanie było szczere i miłe. Po jakimś czasie, kiedy zdecydowałam się na zwrot ekspedientka bez słowa przyjęła zwrot, zwróciła pieniądze. W tym miejscu zabrakło wg mnie pytania o powód zwrotu, zaproponowanie wymiany, pomocy w dobraniu czegoś innego. Ogólna moja ocena jest wysoka, pracownicy znali produkty, umieli doradzić, angażowali się w rozmowę.

Justyna_1486

04.10.2013

Accessorize

Placówka

Kraków, FLORIAŃSKA 29

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi