Opinie użytkownika (3)

Byłam gościem hotelu...
Byłam gościem hotelu ComfortExpress Świebodzin.Doświadczyłam bardzo miłej i profesjonalnej obsługi ze strony pracowników hotelu. Recepcjonistka, bardzo uśmiechnięta i bardzo pomocna.Byłam również bardzo zadowolona z restauracji. Jakość jedzenia jest naprawdę dobra, a cena przystępna.Hotel ma również ogródek za hotelem, który jest super rozwiązaniem na upalne dni.

Justyna_1177

29.07.2012

ComfortExpress

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W dniu 11...
W dniu 11 lipca 2012 wybrałam się w podróż do Skarżyska Kamiennej. Postanowiłam jechać autobusem, ale kiedy dotarłam na dworzec, okazało się, że prawdopodobnie źle sprawdziłam rozkład jazdy, gdyż mój autobus jeździł tylko w każdy poniedziałek,a nie każdego dnia tygodnia jak wcześniej myślałam.Postanowiłam więc sprawdzić najbliższy pociąg.Udałam się do budynku Dworca Zachodniego i podziemnym przejściem przeszłam do kas biletowych. Już stojąc w kolejce zachowanie kasjerki zwróciło na moją uwagę. Była nieuprzejma. Nie utrzymywała kontaktu wzrokowego z klientami, nie była chętna do pomocy. Nie chciała rozmawiać z klientem, chciała tylko sprzedać bilet i pozbyć się klienta.Właśnie takiej obsługi nie życzyłabym sobie w przyszłości.Kiedy podeszłam do okienka zapytałam o najbliższy pociąg do Skarżyska Kamiennej. Kasjerka, westchnęła i powiedziała, że nie wie. Zapytałam, czy może sprawdzić. Skrzywiła się i z wielkim bólem sprawdziła informacje dla mnie.Poprosiłam następnie bilet.Chciałabym usłyszeć o możliwościach cenowych jakie mam do wyboru, bo wiem, że PKP wprowadza coraz to nowsze atrakcyjne cenowo bilety, np. Bilet Rewelacyjny, albo weekendowy, ale nie... kasjerka zapytała tylko o to, czy bilet ma być normalny czy ulgowy.Potwierdziłam, że normalny, na co kasjerka poprosiła o 27zł.Podałam pieniądze, otrzymałam bilet i resztę i nawet nie usłyszałam dziękuję, czy do widzenia.Ogólnie było niemiło.

Justyna_1177

13.07.2012

PKP Warszawa

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
O godzinie 21:29...
O godzinie 21:29 zadzwoniłam pod numer 222101010. Telefonistka odebrała telefon. Niestety nie podała swojego imienia, ale była to kobieta. Powiedziałam, że chce zamówic pizze do domu. Zapytałam o mój numer telefonu, a także, abym potwierdziła mój adres. Nastepnie zapytała o zamówienie. Poprosiłam pizze Princessa. Telefonistka zapytała o rodzaj ciasta wymieniając wszystkie rodzaje. Wybrałam pizzę na cienkim cieście. Nastepnie telefonistka zapytała o dodatkowy ser na pizzy, ale ja podziekowałam. Telefonistka nastepnie zapytała o sos do pizzy wymieniając różne dostepne. Ja zamówiłam sos czosnkowy. Zapytałam nastepnie o to, czy chce również zamówic jakąś sałatkę, albo coś do picia, ale ja podziękowałam. Telefonistka przeczytała jeszcze raz zamówienie, potwierdziła kwotę 21,35zł. W tym momemncie poinformowała mnie, że jest promocja, gdzie pizza kosztuje 5o% taniej. Potwierdziła równiez, że pizza zostanie dowieziona w okresie do 30 minut. Następnie podzieowała za zamówienie i rozłączyła się.Pizza wyglądała całkiem smacznie. Po otwarciu pudełka zobaczyłam średnia pizzę, na której była masa sera, zdecydowanie za dużo. Nie wyobrażam sobie, ile by było sera, gdyby posluchała telefonistki i poprosiła o dodatkowy ser. Na pizzy były niewielkie ilości szynki, szkoda, że nie więcej, bo w takich ilościach, wogóle nie czułam szybki w ustach. Natomiast ilośc ananasa była akurat- nie za duzo, nie za mało. Pizza była smaczna, dobrze, że wybrałam ja na cienkim cieście. Jedyny minut, to fakt, że pizza byla przypalona z jednej strony. Przypalona, czarna. Pizza nie była bardzo gorąca, była jednak wystarczająco ciepła. Wiem jednak, że dostawca wyjmował pizze z torby utrzymującej ciepło.Telefonistka potwierdziła, że zamówienie zostanie dostarczone w ciagu 30 minut, a dotarło za prawie godzinę. Poza tym dostawca nie przekazał mi rachunku, ale wiem, że miał jakis kawałek papieru, który bycmoże był rachunkiem, bo zerkał na niego, kiedy zapytałam o koszt dostawy.UWAGI OGÓLNE: Ogólnie mam dobre wrażenia po tym zamówieniu, ale uważam, że jakośc pizzy mogłabyc lepsza. Miły personel, miła telefonistka, grzeczny dostawca.

Justyna_1177

13.07.2012
Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi