Opinia użytkownika: Justyna_1177
Dotycząca firmy: PKP Warszawa
Treść opinii: W dniu 11 lipca 2012 wybrałam się w podróż do Skarżyska Kamiennej. Postanowiłam jechać autobusem, ale kiedy dotarłam na dworzec, okazało się, że prawdopodobnie źle sprawdziłam rozkład jazdy, gdyż mój autobus jeździł tylko w każdy poniedziałek,a nie każdego dnia tygodnia jak wcześniej myślałam.Postanowiłam więc sprawdzić najbliższy pociąg.Udałam się do budynku Dworca Zachodniego i podziemnym przejściem przeszłam do kas biletowych. Już stojąc w kolejce zachowanie kasjerki zwróciło na moją uwagę. Była nieuprzejma. Nie utrzymywała kontaktu wzrokowego z klientami, nie była chętna do pomocy. Nie chciała rozmawiać z klientem, chciała tylko sprzedać bilet i pozbyć się klienta.Właśnie takiej obsługi nie życzyłabym sobie w przyszłości.Kiedy podeszłam do okienka zapytałam o najbliższy pociąg do Skarżyska Kamiennej. Kasjerka, westchnęła i powiedziała, że nie wie. Zapytałam, czy może sprawdzić. Skrzywiła się i z wielkim bólem sprawdziła informacje dla mnie.Poprosiłam następnie bilet.Chciałabym usłyszeć o możliwościach cenowych jakie mam do wyboru, bo wiem, że PKP wprowadza coraz to nowsze atrakcyjne cenowo bilety, np. Bilet Rewelacyjny, albo weekendowy, ale nie... kasjerka zapytała tylko o to, czy bilet ma być normalny czy ulgowy.Potwierdziłam, że normalny, na co kasjerka poprosiła o 27zł.Podałam pieniądze, otrzymałam bilet i resztę i nawet nie usłyszałam dziękuję, czy do widzenia.Ogólnie było niemiło.