PKP Warszawa

(2.99)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (7 z 9)

Wszystko dobrze, oby...
Wszystko dobrze, oby tak dalej.

Magdalena_3017

16.10.2013

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
W dniu 11...
W dniu 11 lipca 2012 wybrałam się w podróż do Skarżyska Kamiennej. Postanowiłam jechać autobusem, ale kiedy dotarłam na dworzec, okazało się, że prawdopodobnie źle sprawdziłam rozkład jazdy, gdyż mój autobus jeździł tylko w każdy poniedziałek,a nie każdego dnia tygodnia jak wcześniej myślałam.Postanowiłam więc sprawdzić najbliższy pociąg.Udałam się do budynku Dworca Zachodniego i podziemnym przejściem przeszłam do kas biletowych. Już stojąc w kolejce zachowanie kasjerki zwróciło na moją uwagę. Była nieuprzejma. Nie utrzymywała kontaktu wzrokowego z klientami, nie była chętna do pomocy. Nie chciała rozmawiać z klientem, chciała tylko sprzedać bilet i pozbyć się klienta.Właśnie takiej obsługi nie życzyłabym sobie w przyszłości.Kiedy podeszłam do okienka zapytałam o najbliższy pociąg do Skarżyska Kamiennej. Kasjerka, westchnęła i powiedziała, że nie wie. Zapytałam, czy może sprawdzić. Skrzywiła się i z wielkim bólem sprawdziła informacje dla mnie.Poprosiłam następnie bilet.Chciałabym usłyszeć o możliwościach cenowych jakie mam do wyboru, bo wiem, że PKP wprowadza coraz to nowsze atrakcyjne cenowo bilety, np. Bilet Rewelacyjny, albo weekendowy, ale nie... kasjerka zapytała tylko o to, czy bilet ma być normalny czy ulgowy.Potwierdziłam, że normalny, na co kasjerka poprosiła o 27zł.Podałam pieniądze, otrzymałam bilet i resztę i nawet nie usłyszałam dziękuję, czy do widzenia.Ogólnie było niemiło.

Justyna_1177

13.07.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w kasach...
Obsługa w kasach firmy PKP często wykazuje się niekompetencją oraz szorstkością wobec klientów. Zdarzyło się wielokrotnie, że pani w kasie sprzedała mi niepoprawny bilet z powodu właśnie prowadzonej rozmowy z koleżanką bądź ignorowaniem mnie. Stan pociągów z pewnością pozostawia wiele do życzenia, tak samo jak punktualność.

Martyna_295

20.06.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Nie wiem jak...
Nie wiem jak jest teraz podczas Euro, ale ostatni raz jak tam byłam to był jeden wielki chaos, trudno się było znaleźć na który peron iść i gdzie nasz pociąg stoi. Panie w kasach i informacji również niezorientowane a kolejki takie że trudno zdążyć jak się ktoś za późno pojawi. Poza tym wtedy było brudno.

zalogowany_użytkownik

15.06.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Nie za fajnie.Poczekalnie...
Nie za fajnie.Poczekalnie dworca centralnego jest jak trójkąt bermudzki. Nigdy nie wiesz, co Cię w niej spotka i w wir jakiej rozmowy wpadniesz. Najlepsze miejsce jakie możesz zająć na tamtejszych siedzeniach, jest naprzeciwko tablicy. Siedzisz, wpatrujesz się w nią jak w obrazek i tak nie wiesz, o której jest Twój pociąg.

zarejestrowany-uzytkownik

11.06.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
powrót z Warszawy...
powrót z Warszawy z dworca Warszawa Zachodnia to jeden wielki koszmar.Wracałam z przyjaciółką i jej 3-letnią córcią,na dzień dobry wielki remont bo przecież zbliża się euro,zejście z wózkiem po schodach z wózkiem to wielkie wyzwanie ponieważ brak podjazdów,jeśli już są to albo metalowe pamiętające bardzo odległe czasy i nie pasujące do wózków,pan w informacji bardzo nie zadowolony ,że musi odpowiadać na pytania podróżnych kieruje nas na peron 6.Idziemy a raczej biegniemy bo do odjazdu 10 min a nie wiemy gdzie ten peron jest.Zaczynamy maraton z górki po piachu(z wózkiem)ponieważ żeby dojść tak jak jest wyznaczona droga traci się dobrych kilka minut,potem biegiem ...1 peron 2 peron....5 peron ...a gdzie 6???biegam,szukam,po schodach bez podjazdu ,brak jakiejkolwiek informacji gdzie należy się kierować na peron 6.Pytam przechodnia,okazuje się,że trzeba wyjść z tunelu,obejść dworzec i tam właśnie jest peron 6.Ogólne wrażenia bardzo negatywne jeśli chodzi o dworce PKP i ich przystosowanie do wózków dziecięcych,nie wspomnę już o niepełnosprawnych,oni nie wyjdą z wózka i nie wniosą go po schodach.Jedynie metro jest przystosowane

asiula_1

26.05.2012

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (0)
Chciałam kupić bilet...
Chciałam kupić bilet na pociąg pospieszny i ogarnęło nie przerażenie. Gdzie sie udać. Dworce Warszawa Centralna, Wschodnia, i Powisle rozkopane, zresztą od zawsze te miejsca kojarzyły mi sie z ogromnymi kolejkami do kas. Przy okazji zakupów wCcarrefour Wileńska postanowiłam spróbować szczęścia i kupić bilet na tamtejszym dworcu Wileńska. Po wejściu w strefę dworcową, przeżyłam szok. Cisza, spokój. Przy kasach i na samych peronach czysto, że aż lśni. Do kasy nie ma kolejki. Przesympatyczna Pani, mimo iż sprzedaje w większości tylko bilety podmiejskie, po sprawdzeniu godziny odjazdu mojego pociągu z dworca Wschodniego, wręcza mi upragniony bilet. Cała operacja trwa 5 minut. Pasażer nie jest narażony na długotrwałe stanie do okienka,czy szkodliwe warunki otoczenia (brud, itd). Wszystko przebiegło idealnie. Od teraz zawsze będę kupowała bilety kolejowe tam. Bez stresu, straty czasu. Polecam

Katarzyna_1587

14.04.2011

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 54

Nie zgadzam się (3)

PKP Warszawa

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż PKP Warszawa?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Bardzo źle.
Bardzo źle.