Po zajęciu stolika nie zostałam zauważona od razu – mimo że lokal nie był zatłoczony, obsługa pojawiła się dopiero po około 15 minutach oczekiwania. Kelnerka nie przywitała mnie w sposób szczególnie uprzejmy – ton był raczej obojętny, a kontakt wzrokowy ograniczony. Odniosłam wrażenie, że jestem dla niej kolejnym obowiązkiem, a nie realnym klientem.
Zamówienie zostało przyjęte przy stoliku, ale bez żadnych sugestii, informacji o dostępnych smakach lub nowościach. Wszystko odbyło się mechanicznie i bez entuzjazmu. Brak jakiegokolwiek zaangażowania w kontakt z klientem.
Zamówiłam deser lodowy i napój. Lody zostały podane po dłuższym czasie oczekiwania (ok. 10 minut), mimo że w lokalu znajdowały się łącznie 3 osoby. Deser był poprawny smakowo, ale prezentacja przeciętna – bita śmietana nie wyglądała świeżo, a całość była mało estetyczna.
Napój podano w plastikowym kubku, bez słomki ani serwetki, co nie pasowało do wizerunku miejsca, które aspiruje do bycia bardziej elegancką lodziarnią niż zwykłą budką z lodami. Stoliki były częściowo uprzątnięte – na kilku znajdowały się resztki po poprzednich klientach. Mimo że w środku było kilka wolnych miejsc, nie wyglądały one zachęcająco przez bałagan. Podłoga była czysta, ale zauważyłam lepkie ślady przy wejściu. Wizyta niestety pozostawiła negatywne wrażenie. Obsługa była obojętna, bez podstawowej uprzejmości czy zaangażowania. Czas oczekiwania był nieadekwatny do liczby gości, a podanie deseru i napoju – niedbałe. Lokal wymaga większej troski o czystość oraz jakościową prezentację produktów.
Po wejściu do lokalu zostałam zauważona natychmiast. Pracownica przywitała mnie uśmiechem i uprzejmym „dzień dobry”. Zachowywała się profesjonalnie i z zaangażowaniem, była pomocna podczas składania zamówienia – potrafiła doradzić wybór kawy na podstawie moich preferencji. Komunikacja była jasna i przyjazna. Baristka zaproponowała również kawę mocniejszą, co również było na wielki plus. Została zastosowana również metoda cross selingu, czyli zaproponowanie tarty czekoladowej z malinami z dodatkową gałką lodów bądź bitą śmietaną.
Zamówienie zostało przyjęte sprawnie, a czas oczekiwania na całość był krótki (ok. 3–4 minuty). Zamówiłam latte macadamia i ciasto. Kawa została podana estetycznie, w czystym kubku, z odpowiednią pianką. Smak był zrównoważony, wyczuwalna nuta macadamii. Ciasto było świeże, dobrej jakości. Lokal czysty i schludny. Stoliki były uprzątnięte, podłoga czysta, brak zalegających śmieci. Wystrój przyjemny, spójny z charakterem kawiarni. Muzyka w tle była nastrojowa, nienachalna, sprzyjająca relaksowi. Wizyta przebiegła bardzo pozytywnie. Obsługa była profesjonalna, życzliwa i zaangażowana. Produkty spełniły oczekiwania pod względem jakości i prezentacji. Lokal czysty i komfortowy. Zdecydowanie poleciłabym to miejsce innym klientom.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.