Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: JustynaKozela_p5gR

Dotycząca firmy: Sopelek

Treść opinii: Po zajęciu stolika nie zostałam zauważona od razu – mimo że lokal nie był zatłoczony, obsługa pojawiła się dopiero po około 15 minutach oczekiwania. Kelnerka nie przywitała mnie w sposób szczególnie uprzejmy – ton był raczej obojętny, a kontakt wzrokowy ograniczony. Odniosłam wrażenie, że jestem dla niej kolejnym obowiązkiem, a nie realnym klientem. Zamówienie zostało przyjęte przy stoliku, ale bez żadnych sugestii, informacji o dostępnych smakach lub nowościach. Wszystko odbyło się mechanicznie i bez entuzjazmu. Brak jakiegokolwiek zaangażowania w kontakt z klientem. Zamówiłam deser lodowy i napój. Lody zostały podane po dłuższym czasie oczekiwania (ok. 10 minut), mimo że w lokalu znajdowały się łącznie 3 osoby. Deser był poprawny smakowo, ale prezentacja przeciętna – bita śmietana nie wyglądała świeżo, a całość była mało estetyczna. Napój podano w plastikowym kubku, bez słomki ani serwetki, co nie pasowało do wizerunku miejsca, które aspiruje do bycia bardziej elegancką lodziarnią niż zwykłą budką z lodami. Stoliki były częściowo uprzątnięte – na kilku znajdowały się resztki po poprzednich klientach. Mimo że w środku było kilka wolnych miejsc, nie wyglądały one zachęcająco przez bałagan. Podłoga była czysta, ale zauważyłam lepkie ślady przy wejściu. Wizyta niestety pozostawiła negatywne wrażenie. Obsługa była obojętna, bez podstawowej uprzejmości czy zaangażowania. Czas oczekiwania był nieadekwatny do liczby gości, a podanie deseru i napoju – niedbałe. Lokal wymaga większej troski o czystość oraz jakościową prezentację produktów.