So Coffee

(3.50)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (2 z 2)

Swego czasu bardzo...
Swego czasu bardzo przepadałam za rozgrzewającą czekoladą czy aromatyczną kawą z So Coffee, która umilała podróż pociągiem. Niestety przekonałam się w końcu, że w przeciwieństwie do mnie, firma nie czerpie zbytniej radości z mojej wizyty, mimo regularnych zakupów i korzystania z programu lojalnościowego. Gdy podczas mojej minutowej rozmowy telefonicznej (na temat zakupu kanapki, nie zajmując żadnego stolika) zostałam niegrzecznie wyproszona pod pretekstem iż niczego nie kupuję, byłam zdezorientowana. Miałam zamiar kupić przekąskę, ale w So Coffee klienci, którzy przebywają na terenie kawiarni nie kupują przez więcej niż minutę nie są widocznie traktowani jak klienci. Pani baristka była bardzo nieprzyjemna, niemal na mnie nakrzyczała. To zbudowało u mnie dostateczny dystans, aby już nigdy nie skorzystać z usług placówki.

Katarzyna_____

03.05.2025

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła obsługa,...
Bardzo miła obsługa, szybka realizacja zamówień, widać, że produkty są robione na świeżo codziennie. Lokal jest nienaganny i czysty. Sama obsługa jest bardzo pomocna w doborze dodatkow oraz opcji w zamówieniu przy bardzo miłej atmosferze

Ratatuj

15.03.2025

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (0)

So Coffee

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż So Coffee?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Swego czasu bardzo...
Swego czasu bardzo przepadałam za rozgrzewającą czekoladą czy aromatyczną kawą z So Coffee, która umilała podróż pociągiem. Niestety przekonałam się w końcu, że w przeciwieństwie do mnie, firma nie czerpie zbytniej radości z mojej wizyty, mimo regularnych zakupów i korzystania z programu lojalnościowego. Gdy podczas mojej minutowej rozmowy telefonicznej (na temat zakupu kanapki, nie zajmując żadnego stolika) zostałam niegrzecznie wyproszona pod pretekstem iż niczego nie kupuję, byłam zdezorientowana. Miałam zamiar kupić przekąskę, ale w So Coffee klienci, którzy przebywają na terenie kawiarni nie kupują przez więcej niż minutę nie są widocznie traktowani jak klienci. Pani baristka była bardzo nieprzyjemna, niemal na mnie nakrzyczała. To zbudowało u mnie dostateczny dystans, aby już nigdy nie skorzystać z usług placówki.