Potrzebowałam słuchawek do mp3 i w związku z tym udałam się do sklepu Neonet w Wałbrzychu. Wchodząc do sklepu zauważyłam, że nie ma dużo klientów, a prawdopodobnie wszyscy sprzedawcy ( cztery osoby) stoją przy ladzie i rozmawiają. Gdy podeszłam i zapytałam się o słuchawki, miałam wrażenie, że po prostu przeszkodziłam w rozmowie i sprzedawczyni była z tego powodu bardzo niezadowolona. Przedstawiła mi dwa rodzaje produktu, więc zapytałam się czy słuchawki są dobre jakościowo. Obsługująca mnie Pani z wielkim oburzeniem stwierdziła, że przecież kupiła je swojej córce więc muszą być dobre. Kupiłam produkt i wyszłam ze sklepu. Muszę przyznać, że dawno nie spotkałam się z takim podejściem do klienta. Nadomiar tego na wystawie jest duży plakat z logiem jakości obsługi. Niestety, ale jakość obsługi w tym sklepie nie jest na najwyższym poziomie.
Poszukując kredytu hipotecznego odwiedziłam wszystkie banki znajdujące się w Wałbrzychu. Jedynie w banku ING Bank Śląski otrzymałam rzetelne i co najważniejsze wyczerpujące informacje. Cała procedura udzielania kredytu była szybka i sprawna. Bardzo miła i fachowa obsługa. Podpisując umowę kredytową okazalo się, że przy pierwszej, niezobowiązującej rozmowie, na temat ewentualnego zaciągnięcia kredytu, otrzymałam informację owszystkich kosztach jakie będę musiala ponieść. Nic mnie więc nie zaskoczyło. Ponadto należy zwrócic uwagę na bardzo miłą atmosferę, którą stwarzają pracownicy banku.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.