Po wejściu do banku po raz pierwszy miło zaskoczyłam się jakością obsługi. Pracownik podszedł do mnie, przedstawił się, zapytał w jakiej sprawie przyszłam, zaproponował kawę lub herbatę i poprosił o chwilę cierpliwości w oczekiwaniu na osobę, która miała mnie obsłużyć. Po niedługiej chwili zjawiła się pani, która zaprosiła mnie do stołu. Była bardzo miła i posiadała odpowiednią wiedzę, potrafiła odpowiedzieć na każde pytanie. Rozmowa miała trwać około 15 minut niestety przedstawienie oferty bankowej zajęło pracownikowi prawie godzinę. Po tak długim czasie, jako klient nie miałam ochoty zadawać zbyt wielu pytań i ciągnąc rozmowy. Irytującym stało się nadużywanie pytania "Jeśli państwo pozwolą" które zadawane było przed wykonaniem każdej czynności. Mimo to wyszłam z banku zadowolona, gdyż panowała tam bardzo miła atmosfera, byłam poważnie potraktowana i zdobyłam potrzebne informacje.
Witam. Bardzo dziękuję za zgłoszenie swojej obserwacji na temat obsługi w Placówce mBanku w Lubinie. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, by poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Przypominam, iż pozostajemy do dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800 lub 042 6 300 800. Pozdrawiam Paweł Danielecki, mBank
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.