Opinia użytkownika: Jolanta_605
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Po wejściu do banku po raz pierwszy miło zaskoczyłam się jakością obsługi. Pracownik podszedł do mnie, przedstawił się, zapytał w jakiej sprawie przyszłam, zaproponował kawę lub herbatę i poprosił o chwilę cierpliwości w oczekiwaniu na osobę, która miała mnie obsłużyć. Po niedługiej chwili zjawiła się pani, która zaprosiła mnie do stołu. Była bardzo miła i posiadała odpowiednią wiedzę, potrafiła odpowiedzieć na każde pytanie. Rozmowa miała trwać około 15 minut niestety przedstawienie oferty bankowej zajęło pracownikowi prawie godzinę. Po tak długim czasie, jako klient nie miałam ochoty zadawać zbyt wielu pytań i ciągnąc rozmowy. Irytującym stało się nadużywanie pytania "Jeśli państwo pozwolą" które zadawane było przed wykonaniem każdej czynności. Mimo to wyszłam z banku zadowolona, gdyż panowała tam bardzo miła atmosfera, byłam poważnie potraktowana i zdobyłam potrzebne informacje.