Opinie użytkownika (2)

Podczas wczorajszej wizyty...
Podczas wczorajszej wizyty w pizzerii (było to na ulicy Lechickiej 18 - w formularzu brakuje tego adresu, zaznaczyłam inny adres) byłam bardzo mile zaskoczona obsługą, jakością dania i szybkością jego przygotowania. Pizze pomimo tego, że były zamówione w ilości trzech sztuk były przygotowane w tym samym czasie, były tak samo ciepłe oraz były bardzo smaczne. Z pełną szczerością mogę powiedzieć, że to była najlepsza pizza jaką jadłam. Obsługa dbała o to, żeby po każdym kliencie systematycznie sprzątnąć. Lokal był czysty, ładnie urządzony. Z pewnością jeszcze tam wrócę.

Jolanta_603

18.06.2015

Telepizza

Placówka

Warszawa, Al. Jerozolimskie 117

Nie zgadzam się (0)
Podczas ostatniej wizyty...
Podczas ostatniej wizyty w oddziale mBanku, gdzie chciałam wyjaśnić nieporozumienie w pobieraniu opłat za kartę spotkałam się z niewystarczająco profesjonalną obsługą. Po moim wejściu do oddziału przywitał mnie pracownik banku, trochę zrezygnowany, mało entuzjastyczny. Opowiadając o swoim problemie odniosłam wrażenie, że moja sytuacja jest dla danego pracownika mało istotna. Lekko zdezorientowana zapytałam czy jest możliwość weryfikacji moich zastrzeżeń w systemie - ku zaskoczeniu Pracownik banku odparł, że tak. Podeszliśmy do jego stanowiska pracy, okazałam swój dowód. Po wprowadzeniu danych pracownik stwierdził, że właściwie nie ma problemu bo opłata za kartę jest pobierana prawidłowo. Prosiłam o wyjaśnienia, miałam wrażenie, że odpowiadano mi bez zaangażowania, bez pewności w głosie, musiałam dopytywać jak wygląda rozliczenie miesiąca. Zaproponowano mi zmianę wysokości progu opłaty za kartę. Jednak przez postawę pracownika i jego nie pewność w rozmowie bałam się podjąć decyzję nie znając żadnych szczegółów zmiany.

Jolanta_603

18.06.2015

mBank

Placówka

Warszawa, Marynarska 21

Nie zgadzam się (2)
23.07.2021
Odpowiedź firmy
Witam, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda informacja, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji na podstawie, których wyciągamy wnioski. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Mam nadzieję, że dalsza współpraca z mBankiem będzie przebiegać pomyślnie. Zachęcam do kontaktu z nami w placówkach (http://www.mbank.pl/o-nas/kontakt/lokalizacja/) lub poprzez mLinię pod numerami telefonów: 801 300 800 lub +48 42 6 300 800 dla telefonów komórkowych i połączeń zagranicznych. Pozdrawiam Anna Makohon, mBank

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi