Opinia użytkownika: Jolanta_603
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Podczas ostatniej wizyty w oddziale mBanku, gdzie chciałam wyjaśnić nieporozumienie w pobieraniu opłat za kartę spotkałam się z niewystarczająco profesjonalną obsługą. Po moim wejściu do oddziału przywitał mnie pracownik banku, trochę zrezygnowany, mało entuzjastyczny. Opowiadając o swoim problemie odniosłam wrażenie, że moja sytuacja jest dla danego pracownika mało istotna. Lekko zdezorientowana zapytałam czy jest możliwość weryfikacji moich zastrzeżeń w systemie - ku zaskoczeniu Pracownik banku odparł, że tak. Podeszliśmy do jego stanowiska pracy, okazałam swój dowód. Po wprowadzeniu danych pracownik stwierdził, że właściwie nie ma problemu bo opłata za kartę jest pobierana prawidłowo. Prosiłam o wyjaśnienia, miałam wrażenie, że odpowiadano mi bez zaangażowania, bez pewności w głosie, musiałam dopytywać jak wygląda rozliczenie miesiąca. Zaproponowano mi zmianę wysokości progu opłaty za kartę. Jednak przez postawę pracownika i jego nie pewność w rozmowie bałam się podjąć decyzję nie znając żadnych szczegółów zmiany.