Miła i fachowa obsługa, zawsze świeże warzywa i owoce, przejrzyście poukładane wyroby mięsne i wędliniarskie, dobre oferty promocyjne, szybka obsługa przy kasach i profesjonalna ochrona .
Jesteśmy wdzięczni, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Opolu. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy Kaufland Team
Pracownicy są mili...
Pracownicy są mili i uśmiechnięci, ochroniarz wita klientów w drzwiach, jest czysto i przyjemnie w sklepie, towary są ładnie wyeksponowane, kasjerki dziękują za zakupy i żegnają oraz zapraszają na ponowne zakupy klientów., są wyłożone aktualne gazetki promocyjne.
Kupiłam TV 3D Panasonic w czerwcu 2013, w sierpniu ów sprzęt nagle przestał prawidłowo działać. Zgłosiłam to na gwarancji, pan z obsługi przyjął go i wysłał do Wrocławia. We Wrocławiu serwis nie potrafił ocenić co się zepsuło. Następnie TV został przesłany do Radomia do głównej siedziby Panasonica. W Radomiu stwierdzono uszkodzoną matrycę, skorodowane styki oraz zostałam posądzona o zalanie TV. W terminie TV został odesłany z powrotem do Opola, odebrałam go razem z pracownikiem sklepu ME, karton nie był uszkodzony lecz TV który się tam znajdował miał połamaną ramkę, poklejoną taśma klejąca, powygniatany tył. Pracownik tego sklepu porobił zdjęcia tego sprzętu i stwierdził że mają duże problemy z serwisem z Radomia z Panasonikiem. Media Expert nie uznaje mi gwarancji, serwis uważa że nic nie zrobili złego. Sprawa najprawdopodobniej trafi do sądu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.