Opinia użytkownika: Jolanta_530
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Kupiłam TV 3D Panasonic w czerwcu 2013, w sierpniu ów sprzęt nagle przestał prawidłowo działać. Zgłosiłam to na gwarancji, pan z obsługi przyjął go i wysłał do Wrocławia. We Wrocławiu serwis nie potrafił ocenić co się zepsuło. Następnie TV został przesłany do Radomia do głównej siedziby Panasonica. W Radomiu stwierdzono uszkodzoną matrycę, skorodowane styki oraz zostałam posądzona o zalanie TV. W terminie TV został odesłany z powrotem do Opola, odebrałam go razem z pracownikiem sklepu ME, karton nie był uszkodzony lecz TV który się tam znajdował miał połamaną ramkę, poklejoną taśma klejąca, powygniatany tył. Pracownik tego sklepu porobił zdjęcia tego sprzętu i stwierdził że mają duże problemy z serwisem z Radomia z Panasonikiem. Media Expert nie uznaje mi gwarancji, serwis uważa że nic nie zrobili złego. Sprawa najprawdopodobniej trafi do sądu.