Nie zawsze satysfakcjonują mnie zakupy w supermarkecie EKO. Obsługa pozostawia wiele do życzenia. Panie przy kasie rzadko kiedy reagują na kolejki, nie są zbyt miłe, pracują jak maszyny. Jeżeli rozchodzi się o panie z działu mięsnego, również nie jestem zadowolona - często muszę wielokrotnie powtarzać jaki rodzaj szynki bym chciała, ile plasterków ... Oprócz tego, tempo pracy pań z działu mięsnego również jest niezadowalające. Na sklepie regularnie panuje nieład - brudna podłoga czy nietknięte palety z towarem leżące na sklepie to norma.
O tyle, o ile same zakupy przebiegają bezproblemowo i sprawnie, na sklepie panuje ład i porządek to problem zaczyna się po otrzymaniu paragonu, kiedy to większość cen jest kompletnie różna od tych na półkach. Panie w informacji w większości są nieuprzejme, zabijają już samym wzrokiem, gdy klient prosi o cokolwiek. Obsługa w informacji - konieczne do poprawienia. Oprócz tego, w sklepie szybko reaguje się na duże kolejki, obsługa kasowa jest sprawna.
Dziękujemy za ważne dla nas informacje.
Informujemy, że Pani zgłoszenie dotyczące funkcjonowania marketu w Nysie przekazaliśmy do dyrektora marketu oraz do dyrekcji regionalnej w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć opisanych niedociągnięć.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za zgłoszone uwagi.
Pragniemy jednocześnie wyrazić nadzieję, iż pozostanie Pani naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w tym sklepie, zawsze natrafię na duże kolejki, brak reakcji kasjerki na długi sznurek klientów, czekających przy kasie. Jeżeli chodzi o porządek panujący na sklepie, również pozostawia on wiele do życzenia. Puste kartony walające się po sklepie, palety z nierozładowanym towarem czy brudna podłoga, to sprawia, że ciężko jest uznać ten sklep za schludny. Co do samej obsługi przy kasie, trudno jest się wypowiedzieć jednoznacznie na temat zachowania standardów przez pracowników, wszystko uzależnione jest od tego, kto akurat mnie obsługuje.
Moja przygoda z bankiem ING już od samego początku pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo miła i profesjonalna obsługa, szacunek dla klienta i kompetencje pracowników sprawiły, że z zaufaniem, które w tego typu miejscach jest niezbędne, otworzyłam tam konto. Kolejne wizyty, który opierały się na pozyskiwaniu dodatkowych informacji o usłudze również były przeprowadzone na najwyższym poziomie. Z banku wręcz nie chciało się wychodzić. W dodatku otoczenie schludne, czyste. Tak jak powinno być.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.