Opinie użytkownika (2)

Bardzo duży hipermarket,...
Bardzo duży hipermarket, duży wybór towaru, niestety trzeba się nachodzić żeby coś znaleźć, stoisko z odzieżą jest dość ciekawie zaaranżowane, akurat trafiłam na wyprzedaż letnich ubrań i butów, kilka przymierzalni miło mnie zaskoczyło, bo kiedyś było mniej, była to prawdziwa wyprzedaż a nie jakieś sztuczki jak w innych sklepach, wszystkie towary przecenione miały aktualną cenę, były zaznaczone jako promocja,promocję obsługiwały dwie panie z personelu, wszystko szło dość sprawnie idąc dalej trzeba się uzbroić w cierpliwość, bardzo duża powierzchnia do przejścia, sklep dla ludzi którzy mają dużo czasu, w innych miejscach np. stoisko sportowe brak obsługi, w związku z tym zrezygnowałam z zakupu, wyroby garmażeryjne nie wyglądały zbyt świeżo, ekspozycja nie zachęcała do zakupu, jak zresztą i sprzedająca pracownica, wygląd i zachowanie nieciekawe, w ogóle nas nie zauważała, układała towar nie pytając się nas czy może coś podać, zrezygnowałam z zakupu, przy kasach o dziwo nie było kolejek, ale chyba ze względu na wczesną godzinę popołudniową, mało kupujących,

Jolanta_349

01.08.2011

Tesco

Placówka

Poznań, ul. Serbska 7

Nie zgadzam się (1)
założenie konta w...
założenie konta w placówce banku była przeprowadzona bardzo sprawnie i szybko, po wejściu do placówki oczekuje się na fotelach z boku, jest możliwość wypicia kawy z automatu, bezpłatnie, oczekiwanie trwało ok 5 min, obsługę prowadziło dwóch doradców, zostałam poproszona do stanowiska obsługi klienta, doradca (Pani Joanna), bardzo sprawnie załatwiał wszelkie formalności, wnioski wypełniał sam komputerowo , pytając mnie o dane, sam też kserował dokumenty, np. dowód osobisty, umowę podpisałam w tym samym dniu,od ręki, nie musiałam przyjeżdżać drugi raz, doradca wręczył mi wszelkie dokumenty i wizytówkę, wszystkie informacje były prawdziwe, nie było tak zwanych ukrytych kruczków, w momencie aktywowania konta, czyli dzień później doradca bankowy zadzwonił do mnie, informując że konto jest aktywne, przy logowaniu się do systemu bankowego pierwszy raz korzystałam z infolinii, bardzo profesjonalnej, zachowując maksymalnie zabezpieczenia, obecnie mam konto od czterech miesięcy i nie mam żadnych problemów, wszystko działa bez zarzutu, portal jest dostępny, bez awarii czy nieprzewidywanych przerw

Jolanta_349

01.08.2011

Raiffeisen Digital Bank

Placówka

Poznań, Aleje Solidarności 46

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi