Opinia użytkownika: Jolanta_349
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: założenie konta w placówce banku była przeprowadzona bardzo sprawnie i szybko, po wejściu do placówki oczekuje się na fotelach z boku, jest możliwość wypicia kawy z automatu, bezpłatnie, oczekiwanie trwało ok 5 min, obsługę prowadziło dwóch doradców, zostałam poproszona do stanowiska obsługi klienta, doradca (Pani Joanna), bardzo sprawnie załatwiał wszelkie formalności, wnioski wypełniał sam komputerowo , pytając mnie o dane, sam też kserował dokumenty, np. dowód osobisty, umowę podpisałam w tym samym dniu,od ręki, nie musiałam przyjeżdżać drugi raz, doradca wręczył mi wszelkie dokumenty i wizytówkę, wszystkie informacje były prawdziwe, nie było tak zwanych ukrytych kruczków, w momencie aktywowania konta, czyli dzień później doradca bankowy zadzwonił do mnie, informując że konto jest aktywne, przy logowaniu się do systemu bankowego pierwszy raz korzystałam z infolinii, bardzo profesjonalnej, zachowując maksymalnie zabezpieczenia, obecnie mam konto od czterech miesięcy i nie mam żadnych problemów, wszystko działa bez zarzutu, portal jest dostępny, bez awarii czy nieprzewidywanych przerw