Opinie użytkownika (2)

Jeden z pracowników...
Jeden z pracowników działu obsługi klienta (sprzedaż ubezpieczeń OC/AC) wykazał się wyjątkową niekompetencją. W zasadzie sytuacja, która miała miejsce spowodowała, że zmieniłam ubezpieczyciela. Podczas mojej pierwszej wizyty w tej instytucji Pani, która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczna i wydawała się bardzo pomocna. Rozpisała mi wszystkie możliwe pakiet ubezpieczeń tak, aby można było się spokojnie w domu zapoznać z ofertą. Jednakże w dniu, w którym postanowiłam zawrzeć umowę sytuacji nie była już tak dogodna. Jak się okazało suma ubezpieczenia wzrosła o ok. 600zł!!, gdyż Pani podczas symulacji (którą robiła dwa dni wcześniej) nie zapytała o kilka bardzo istotnych aspektów, np. mój wiek. Sytuacja w biurze stała się dość niezręczna, gdyż wcześniej wypełniłam wniosek o odliczenie zwrotu z poprzedniego ubezpieczenia od nowej polisy. A w zaistniałej sytuacji chciałam zrezygnować, gdyż nie stać mnie na opłatę tak wysokiej składki. Nie dość, że straciłam dużo czasu i nerw to nie udało mi się zawrzeć nowej umowy oraz odzyskać pieniędzy ze starej polisy. Na szczęście sprawa miała po części szczęśliwy finał, gdyż po dwóch miesiącach PZU przysłało mi pismo, aby zgłosić się po zwrot pieniędzy. Oczywiście formalności w biurze trwały ok. 30minut (Pani szukała dokumentów, kserowała, dzwoniła, itd.), nie wspominając o kolejce, w której stałam ok. 70minut!!, bo tylko jedna Pani obsługiwała petentów.

Joanna_908

13.11.2009

PZU

Placówka

Radomsko, ul. Piłsudskiego 24

Nie zgadzam się (16)
Pracownik działu obsługi...
Pracownik działu obsługi klienta wykazuję się niskimi kompetencjami. Nie posiada wystarczającej wiedzy z zakresu oferowanych podstawowych usług (w trakcie obsługi klienta wielokrotnie konsultował się z innymi pracownikami). Po czym okazało się, że i tak w sposób nieprawidłowy dokonał owej obsługi. Ponadto nie przekazał klientowi rzetelnych informacji, które powinny zostać przedstawione przed przeprowadzeniem transakcji. Znacznym minusem jest również fakt, że pracownik był chory, co w bardzo dużym stopniu utrudniało i obniżało jakość obsługi. Jedyną zaletą był uprzejmy sposób bycia pracownika banki i schludny estetyczny wygląd.
Nie zgadzam się (24)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi