Opinia użytkownika: Joanna_908
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Jeden z pracowników działu obsługi klienta (sprzedaż ubezpieczeń OC/AC) wykazał się wyjątkową niekompetencją. W zasadzie sytuacja, która miała miejsce spowodowała, że zmieniłam ubezpieczyciela. Podczas mojej pierwszej wizyty w tej instytucji Pani, która mnie obsługiwała była bardzo sympatyczna i wydawała się bardzo pomocna. Rozpisała mi wszystkie możliwe pakiet ubezpieczeń tak, aby można było się spokojnie w domu zapoznać z ofertą. Jednakże w dniu, w którym postanowiłam zawrzeć umowę sytuacji nie była już tak dogodna. Jak się okazało suma ubezpieczenia wzrosła o ok. 600zł!!, gdyż Pani podczas symulacji (którą robiła dwa dni wcześniej) nie zapytała o kilka bardzo istotnych aspektów, np. mój wiek. Sytuacja w biurze stała się dość niezręczna, gdyż wcześniej wypełniłam wniosek o odliczenie zwrotu z poprzedniego ubezpieczenia od nowej polisy. A w zaistniałej sytuacji chciałam zrezygnować, gdyż nie stać mnie na opłatę tak wysokiej składki. Nie dość, że straciłam dużo czasu i nerw to nie udało mi się zawrzeć nowej umowy oraz odzyskać pieniędzy ze starej polisy. Na szczęście sprawa miała po części szczęśliwy finał, gdyż po dwóch miesiącach PZU przysłało mi pismo, aby zgłosić się po zwrot pieniędzy. Oczywiście formalności w biurze trwały ok. 30minut (Pani szukała dokumentów, kserowała, dzwoniła, itd.), nie wspominając o kolejce, w której stałam ok. 70minut!!, bo tylko jedna Pani obsługiwała petentów.