Opinie użytkownika (2)

Mój samochód został...
Mój samochód został uszkodzony w wyniku kolizji drogowej. W dniu 3.09 zgłosiłam szkodę na infolinii PZU. Wybrałam wariant oględzin w placówce PZU i zostałam umówiona na godz. 12 dnia 7.09 w oddziale w Pruszkowie. Stawiłam się na miejscu o wskazanej porze. Pani na sali obsługi klientów sprawnie uzupełniła całą brakującą dokumentację, udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania i skierowała mnie do rzeczoznawcy. Nie czekałam nawet minuty, kiedy ów rzeczoznawca przystąpił do oglądania auta. Ten pracownik również okazał się być bardzo kompetentny - na bieżąco informował o tym co robi i czemu to ma służyć, jak również udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania. Formularz wyceny szkody otrzymałam na maila w ciągu trzech godzin od oględzin, zaś odszkodowanie znalazło się na moim koncie dwa dni po wspomnianych oględzinach. jestem bardzo zadowolona ze sprawności obsługi.

Joanna_624

18.09.2009

PZU

Placówka

Pruszków, Al. Wojska Polskiego 12

Nie zgadzam się (27)
Pierwsze wrazenie jakie...
Pierwsze wrazenie jakie robi placówka banku, to wnetrze i pracownicy z czasów komunizmu. Oczekiwanie do jednego z czterech okienek dla klientów indywidualnych przypomina wizyte w przychodni - trzeba się dopytać wśród wszystkich zgromadzonych osób kto jest ostatni i uważnie obserwować swoją kolejkę. Nie jest to wygodne. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłby automat z numerkami, taki jak spotyka sie na poczcie. Plusem jest jednak sprawna i kompetentna obsługa personelu. W jednym tylko memonecie pojawilo sie moje zastrzeżenie - otóż nie udalo mi sie uzyskać pełnej i wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie moje pytania, dotyczące załatwianej sprawy.

Joanna_624

17.06.2009

PKO BP

Placówka

Warszawa, Marszałkowska 100/102

Nie zgadzam się (27)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi