Mój samochód został uszkodzony w wyniku kolizji drogowej. W dniu 3.09 zgłosiłam szkodę na infolinii PZU. Wybrałam wariant oględzin w placówce PZU i zostałam umówiona na godz. 12 dnia 7.09 w oddziale w Pruszkowie. Stawiłam się na miejscu o wskazanej porze. Pani na sali obsługi klientów sprawnie uzupełniła całą brakującą dokumentację, udzieliła odpowiedzi na wszystkie pytania i skierowała mnie do rzeczoznawcy. Nie czekałam nawet minuty, kiedy ów rzeczoznawca przystąpił do oglądania auta. Ten pracownik również okazał się być bardzo kompetentny - na bieżąco informował o tym co robi i czemu to ma służyć, jak również udzielił odpowiedzi na wszystkie pytania.
Formularz wyceny szkody otrzymałam na maila w ciągu trzech godzin od oględzin, zaś odszkodowanie znalazło się na moim koncie dwa dni po wspomnianych oględzinach. jestem bardzo zadowolona ze sprawności obsługi.
Pierwsze wrazenie jakie robi placówka banku, to wnetrze i pracownicy z czasów komunizmu. Oczekiwanie do jednego z czterech okienek dla klientów indywidualnych przypomina wizyte w przychodni - trzeba się dopytać wśród wszystkich zgromadzonych osób kto jest ostatni i uważnie obserwować swoją kolejkę. Nie jest to wygodne. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem byłby automat z numerkami, taki jak spotyka sie na poczcie.
Plusem jest jednak sprawna i kompetentna obsługa personelu. W jednym tylko memonecie pojawilo sie moje zastrzeżenie - otóż nie udalo mi sie uzyskać pełnej i wyczerpującej odpowiedzi na wszystkie moje pytania, dotyczące załatwianej sprawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.