Opinie użytkownika (4)

Lubię tam chodzić...
Lubię tam chodzić po zakupy, pomimo iż nie posiadają oni pełnej gamy produktowej. W sklepie zachowany jest schemat ułożenia produktów, nie szuka się ich, same wpadaja do koszyka. Nowości ustawione blisko kas. Towar na bieząco uzupełniany, brak pustych kartonów jak w Lidlu.Wszystko świeże. Personel pomimo długogodzinnej obsługi bardzo miły, zawsze dziękuje i zaprasza ponownie, porozmawia z klientem. W piatek doradzono mi nawet w asortymencie słodyczowym na urodziny dziecka. Szybko rozładowywany szturm przy kasach. Skromnie, ale szybko i tanio.

Joanna_403

21.04.2010

Biedronka

Placówka

Kutno, Łąkoszyńska 166

Nie zgadzam się (11)
Odwiedzam ten hipermarket...
Odwiedzam ten hipermarket prawie codziennie i z dnia na dzień, widze jak upada. Zaczynając od galerii w której dużo sklepów sie po zamykało. Na samym wejściu na hale napotykamy brudne koszyki, które od nowości nie były myte tylko raz wymienione, a hiper powstał w 2005r. Wystawy, ostatnio wyprzedaż jeansu tak zwany dziki zachód. Towar położony na brudnych paletach drewnianych, a tuz obok zaraz przy paletach chłodziarki z promocja mięsa mielonego. Na cześci odzieżowej spory bałagan, zwłaszcza w koszach z promocyjnymi ubraniami, a raczej tanią odzieżą. Wiekszej części odziesz zdekompletowana i uszkodzona. Strona z odziezą męską dużo w lepszym porządku, odzież posegregowana asortymentem i rozmiarem. Problemu z zakupieniem odpowiedniego rozmiaru koszuli nie było problemu. Po stronie pań problem pojawił sie juz przy rajstopach, większość powyjmowana z pudełek, pomieszane numery i kolory. Brak obsługi na tym dziale, jedynie Panie z przymierzali wskazywały poczęści namierzony cel. Czas zakupów 3 rzeczy 1 godzina. Zbyt długo, cena też bez rewelacji.

Joanna_403

21.04.2010

Carrefour

Placówka

Gdańsk, Shuberta 102A

Nie zgadzam się (15)
Miesiąc temu odwiedziłam...
Miesiąc temu odwiedziłam oddział/inspektorat PZU w Gdańsku. Chciałam zorientować się, jakie mają warunki odnośnie ubezpieczeń majątkowych - nieruchomości. Oddział/Inspektorat znajduje się przy Centrali PZU. Na samym wejściu do sal operacyjnych (są dwie) umieszczone są czytelne informacje wskazujące interesantowi drogę do załatwienia sprawy. Sala przestrzenna, zadbana, dobrze opisane stanowiska, prawie każde zapewniające obsługę przez miłych i uśmiechniętych doradców. Po wejściu na salę zabrakło mi wzrokowego zainteresowania moją osobą tzw. zaproszenia, zwłaszcza, że na sali znajdował się tylko jeden klient, wszyscy doradcy byli zapracowani, a ja musiałam podjąć decyzję, do kogo podejść. Pierwszy z brzegu doradca zajmował się tym, co mnie interesowało. Podeszłam, po czym kazano mi usiąść. Rozmowa wstępna w formie szczegółowego wywiadu, odnośnie nieruchomości, którą chcę ubezpieczyć, ( jaka nieruchomość, rok budowy, czy korzystałam już z ubezpieczeń innych instytucji bądź PZU, gdzie jestem zatrudniona, bo mogę być objęta pakietem promocyjnym, czy korzystam z innych produktów PZU). To wzbudziło moje zaufanie do doradcy. Dla mnie osoby nie pracującej w handlu wywiad zrobił pozytywne wrażenie. Przedstawienie ofert, ( bo było ich kilka w zależności od wariantów ubezpieczenia), prezentacja produktu, jego korzyści, ale i wady, dopasowanie do sytuacji rodzinnej oraz omówienie warunków ubezpieczenia zaprezentowane przez doradcę było na wysokim poziomie. Wyszłam zainteresowana produktem i co najważniejsze, dostałam czas do namysłu, materiały do przeczytania i numer telefonu do PZU. Mnie poproszono tylko o mail, w celu przesyłania promocyjnych ofert wszystkich produktów, z których kiedyś mogłabym skorzystać. Na koniec zostałam pożegnana, wychodząc stamtąd mile zaskoczona z profesjonalnej obsługi, dużej wiedzy doradcy.

Joanna_403

28.08.2009

PZU

Placówka

Gdańsk, ul. Targ Drzewny 1

Nie zgadzam się (25)
W dniu 20/07/09...
W dniu 20/07/09 weszłam do Oddziału Banku Millenium z myslą zaciągnięcia informacji o kredycie hipotecznym. Oddział do którego się udałam jest starym oddziałem jeszcze po Banku Gdańskim, stanowiska nie są opisane, więc trafienie do specjalisty od tego typu produktu zajęło trochę czasu. Po wejściu do Oddziału do kasy czekało kilka osób, na ten czas 5 stanowisk kasierskich czynnych pomyślałam super wpłacę pieniądze i zapytam o kredyt. Wpłata nie zajęła dużo czasu, chociaż Pan niebył zbyt dyskretny, gdyż widząc mój stan konta o którym powiedział na głos zaproponował mi Fundusz 10 letni, na którym nie bardzo można zarobić. Odmówiłam i chciałam rozmawiaćo kredycie, jednakże Pan kasjer, kazał mi się udać do stanowisko przy oknie, gdzie koleżanka zajmuje się kredytami. Fajnie-pomyślałam pójdzie sprawnie. Zdziwiłam się gdy Pan kasjer zaproponował mi ponowną wizytę za 15-20 min, badż studiowanie ulotki, gdyż koleżanka wyszła. Cóż wybrałam wariant z ulotką, obserwują pracę Oddziału, pracownicy schludnie ubrani, na każdego przychodzącego klienta podnoszą wzrok, co potwierdza ich zainteresowanie, odpowiedzi udzielają szybko, sprawnie i treściwie. Przyszłam Pani , juz na wstępie była poinformowana że na nią czekam, podeszła przywitała się, przepraszają i tłumacząc nieobecność. Odrazu zaczeła wypytywać mnie o moje potrzeby, środki finansowe, cele wyczułam ze jest zaangażowana, podpowiadała i próbowała rozwiązywać problemy, które siępojawiły z dokumentami do kredytów. Jak również ze względu na niższą marzę i lepsze warunki kredytowania poleciała mi konkurencję:) tak szczerze mówiąc - dodała. Wizyta u Specjalistki od kredytów zajęła mi 30 min. Wychodząc wiedziałam co mam zrobić - iść do konkurencji, jak przygotować się do kredytu, żeby go dostać - brak dzieci, samochodu, innych nieruchomosci, im mniej zobowiazan, tym większe szanse. Generalnie byłam zadowolona, szkoda że wszędzie nie ma takich pracowników, którzy pracują w jednym banku a polecają drugi.

Joanna_403

21.07.2009

Bank Millennium

Placówka

Gdańsk, Wały Jagiellońskie, Rajska 26

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi