Moja ocena może dotyczyć tylko obsługi kasowej, bo innej w sklepie nie było.Nikt nie podszedł i nie zaoferował pomocy przy zakupach.Ogromny minus za błąd w cenie, który zauważyłam dopiero po powrocie do domu.Produkt został sprzedany o 5 zł więcej niż cena na towarze.Kwota może nie wielka, ale takie błędy nie powinny się pojawiać.
Po wejściu do restauracji i zajęciu miejsca musiałam czekać na podejście kelnerki.Po mino tego nie za dobrego wrażenia na początku potem już obsługę oceniam na dobrą.W miarę szybko zrealizowane zamówienie, jedzenie bardzo dobre i świeże.Podanie rachunku i rozliczenie bardzo sprawne
Mimo zakupu za niewielką kwotę, byłam bardzo zadowolona z jakości obsługi.Pani ekspedientka bardzo szybko podeszła do mnie po wejściu do sklepu, doradziła.Dzięki czemu wyszłam ze sklepu bardzo zadowolona z zakupu jak i z jakości obsługi.
Odwiedziłam sklep Komfort w Jankach by zapoznać się z ofertą paneli podłogowych.Gdy tylko podeszłam do stoiska z panelami, podszedł do mnie Pan z obsługi i zapytał czy może pomóc.Mimo, że powiedziałam, że zakup planuje dopiero za 2-3 miesiące, a dziś chciałam tylko się rozejrzeć, Pan zaoferował swoją pomoc i opowiedział na co mam zwracać uwagę przy zakupie.Poświęcił mi dużo czasu i objaśnił wszystko dokładnie. Dzięki temu wiem, że to właśnie do tego sklepu wrócę zakupić panele.
Ekspedienta bardzo szybko zauważyła, że jestem zainteresowana produktem, ale potrzebuje dodatkowych informacji. Podeszła do mnie z uśmiechem i bardzo rzetelnie odpowiedziała na moje pytania. Po podjęciu decyzji zakupowej zaprosiła do kasy, gdzie otrzymałam próbki innych kosmetyków, ale z firmy którą byłam zainteresowana. Przy kasie zauważyłam, że Douglas prowadzi bezpłatne konsultacje z makijażu. Mały minus, że dopiero po mojej sugestii, że byłam bym tym zainteresowana, Pani mi to zaoferowała.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.