Atmosfera panująca w sklepie jest średnia. Do samego sklepu brak zarzutów - towar łatwo dostępny, uzupełniony, na sali sprzedaży porządek. Jednak obsługa, szczególnie przy kasie, budzi sporo zastrzeżeń. Kasjerzy/kasjerki często mają kłopot z drobnymi pieniędzmi, nagminnie są "dłużne grosika", a razi to tym bardziej, że nawet nie pada pytanie, czy mogą być dłużne, tylko mówią to w sposób taki, jakby to było naturalne i oczywiste, a dla mnie wcale nie jest. Dodatkowo brak komunikacji wzrokowej i słaba komunikacja werbalna - często ograniczona do słów "dzień dobry" - brak właściwego pożegnania klienta("Dziękujemy, zapraszamy/ponownie/do widzenia").
Jakość obsługi na bardzo dobrym poziomie - personel komunikatywny, uprzejmy i chętny do pomocy. Pracownicy właściwie wykonują swoje obowiązki, przestrzegają także zasad dotyczących stroju. Na pytanie o produkt pracownik bez zawahania zaprowadził mnie bezpośrednio do miejsca, a którym produkt się znajdował. Towar był uzupełniony, brak śmieci, podłoga czysta. Bardzo przyjemne zakupy.
W tej placówce najbardziej razi jakoś obsługi i personel. Z powodu bliskości sklepu w stosunku do mojego miejsca zamieszkania, robię tutaj drobne zakupy dość często. Wybór asortymentu słaby, półki często stosunkowo puste. Brak jakiejkolwiek komunikacji ze strony personelu: niechętna reakcja na prośbę o wskazanie produktu, przy kasie zazwyczaj pada tylko kwota do zapłaty, i kwota reszty. Żadnego "dzień dobry", "do widzenia", "dziękujemy", "zapraszamy ponownie". Brak kontaktu wzrokowego, uprzejmości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.