Super firma, szybkie i konkretne załatwienie sprawy. Łatwy kontakt z pracownikiem obsługi, który potrafił wyjaśnić różne kwestie. Sprawy załatwiane są sprawnie i od ręki.
Mały przyjazny punkt obsługi, pracownik bardzo zaangażowany, po kilku latach współpracy nie trzeba pamiętać o ubezpieczeniu, pracownik sam dzwoni i się przypomina, to taka tzw "lokalna firma"
Ogólnie obsługa na duży plus, za wyjątkiem czasu oczekiwania na realizację, który związany był co prawda z szeregiem procedur obowiązujących w firmie, ale trochę mnie to zniechęciło do wspópracy.
To jakaś porażka, poszłam do tej placówki z reklamacją z tytułu błędnie naliczonej opłaty na pewien produkt. Pani przyjęła reklamację i tutaj wszystko w porządku do momentu kiedy przywieźli jej obiad, dosłownie przyjechał Pan z jakiejś firmy i przywiózł tej pani obiad. Obiad wylądował na blacie przy którym byłam obsługiwana i pani zajęła się rozliczeniem z dostawcą, a mnie dosłownie zostawiła. Następnie odniosła obiad na zaplecze ale najwyraźniej była bardzo głodna bo na żadne z moich kolejnych pytań nie uzyskałam odpowiedzi, jedyna rada mam sobie ściągnąć w internecie bilingi i sama posprawdzać. To jakiś obłęd.
Panie bardzo grzeczne, uprzejme , miłe. Byłam w sklepie z reklamacją i chociaż reklamowanie produktu nie jest fajna sprawa, to muszę bardzo pochwalić proces reklamacji w tej firmie. Już dawno nie spotkałam się z tak dokładnym informowaniem klienta co dzieje się z jego produktem. Reklamacja trwała nieco dłużej niż tydzień, a w międzyczasie otrzymałam dwa smsy z informacja co jest z nią robione i chociaż moje obuwie zostało naprawione, a zima się skończyła, to taki sposób kontaktu z klientem bardzo mi się podoba
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.