Witam, z przykrością piszę o zaskakującej sytuacji, która mnie dzisiaj spotkała.
Weszłam do sklepu po dwa produkty bez koszyka. Oczywiście w rezultacie miałam pełną reklamówkę zakupów. Pracownica przy kasie słusznie zwróciła mi uwagę, że przed wejściem jest wielki napis, żeby brać wózki na zakupy. Powiedziała, że nie skasuje mnie dopóki nie przyniosę wózka. Rozumiem, takie procedury, więc poszłam po koszyk. Głupio mi było, bo cała ta sytuacja była spowodowana przeze mnie. Ale jak przyszłam z koszykiem do kasy, to pracownica zaczęła na mnie krzyczeć, dużo krzyczała, między innymi że " ludzie jak woły chodzą" ! zrobiło mi się jeszcze bardziej głupio i miałam ochotę zapaść się pod ziemię, bo przez głupi koszyk taki wstyd. Ale potem pomyślałam sobie jakim prawem ktoś wyzywa mnie od wołów? Cały dzień zastanawiałam się czy pisać do Państwa tę informację. Z drugiej strony praca z ludźmi jest ciężka i może był wcześniej jakiś trudny klient....a potem jeszcze ja bezczelnie bez wózka przyszłam.... i pracownica nie wytrzymała.... Nawet jeśli standardy obsługi pozwalają Państwa pracownikom krzyczeć na klientów , to wyzywać od wołów, już raczej nie - przynajmniej mam taką nadzieję.
Wydruk z paragonu wskazuje godz. 6.31, kwota 116.46, kasjer 005, nr transakcji 42840.
Dziękujemy za zgłoszenie ponownej obserwacji na temat naszego marketu w Bolesławcu.
Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze.
Sklep jest czysty,...
Sklep jest czysty, pracownicy estetycznie ubrani. Potrzebowałam pomocy w znalezieniu pewnych produktów , pracownicy chętnie służyli pomocą.
Sklep jest czysty, nawet parking przed sklepem jest estetyczny. Są wyraźnie zaznaczone miejsca dla inwalidów i rodziców z dziećmi. Sklep jest dobrze zatowarowany oprócz produktów w promocji... Pracownik powiedział, że produkt, którego szukam poszedł już w pierwszy dzień promocji i wiele osób o niego pyta. Szkoda, że tak mało klientów może skorzystać z fajnej promocji.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Bolesławcu - czystości, parkingu i zatowarowania. Pragniemy poinformować, iż Pani opinię przekazaliśmy do dyrekcji marketu i dyreakcji regionalnej, ponieważ zdanie naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland jest dla nas bardzo ważne.
JEDZENIE SUPER, CENY...
JEDZENIE SUPER, CENY TEŻ ,ALE WYGLĄD BARDZO BIEDNY.
Wygląd zewnętrzny - bardzo dobry. Jest duży przestronny parking. Wejście jest czyste. Nie ma żadnych śmieci, W środku znajduje się czyste zadbane akwarium oraz stanowisko dla dzieci i miejsce siedzące dla potrzebujących. Obsługa bardzo miła. Mimo, że apteka pełni dyżur całą dobę to jednak kasjerka była miła.
Bardzo ładny sklep. Jest mnóstwo towaru estetycznie poukładanego. Jest czysto, nie ma żadnego kurzu na pólkach ani na towarach. Ceny są na całym asortymencie. Bardzo miło robi się tam zakupy.
Sklep jest czysty. Stoisko z pieczywem jest estetyczne, czyste. Produkty z gazetki są dostępne. Ale płatne reklamówki kosztują 80 groszy, ale są strasznie słabe. W drodze do samochodu rozerwała mi się, a w samochodzie zakupy wypadły....
Parking przed wejściem jest czysty. Kosze na śmieci są czyste z zewnątrz i opróżnione. Strefa wejścia jest czysta. Aktualna gazetka była wystawiona na stojaku. Towar był estetycznie poukładany na półkach. Chłodnie czyste i ładnie poukładane produkty.
Wjazd na stację jest dobrze oznaczony i bezpieczny. Ceny na dystrybutorach są czytelne. Woda do mycia szyb jest czysta i pod dostatkiem. W sklepie produkty są estetycznie poukładane. Podłoga jest czysta. Obsługa miła. Kasjer zaproponował produkt z lady.
Sklep jest czysty, dobrze zaopatrzony, pieczywo estetycznie ułożone, podłogi czyste. Nie było aktualnych gazetek reklamowych przy wejściu. Nie podobało mi się, że jeśli jakiegoś towaru już nie ma, to nie ma żadnej informacji. Nie wiedząc o tym przeszukałam wszystkie chłodnie, żeby znaleźć jeden produkt, którego nie było, po czym później znalazłam cenę i pustą półkę.
Bardzo dziękujemy, że zadała sobie Pani trud, by dokonać oceny naszego marketu w Bolesławcu.
Bardzo nam miło, iż Pani opinia na temat funkcjonowania naszego marketu jest pozytywna, i mamy nadzieję, że dzięki naszej urozmaiconej ofercie produktów, ich wysokiej jakości i niskim cenom pozostanie Pani nadal naszym Klientem.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
Wejście do banku...
Wejście do banku było czyste, drzwi z szyby również, nie było żadnych śladów palców ani brudu. Na stanowiskach siedziały pracownice, które od razu nawiązały ze mną kontakt wzrokowy, jedna z nich zaprosiła mnie do swojego stanowiska. Była ładnie, skromnie ubrana, miała firmową chustę i identyfikator. Pani poprosiła mnie o napisanie kwoty, którą chcę wpłacić. Zapytałam o warunki korzystania z mojego konta i dostałam wyczerpującą odpowiedź. Na koniec otrzymałam potwierdzenie operacji. W drodze powrotnej zerknęłam na gablotę z ulotkami - były ładnie, równo poukładane.
Parking był czysty, kosze na śmieci opróżnione, czyste wózki równo poukładane. Wejście do sklepu czyste, nie było żadnych śmieci, również drzwi były czyste. Podłoga na pasażu handlowym była czysta. Powitał mnie przy bramce pracownik ochrony. Miło popatrzeć -miał czyste, schludne ubranie. W samym sklepie również było czysto, towar na półkach estetycznie poukładany. W koszach wyłożony towar wyglądał estetycznie. Część sklepu z pieczywem też była czysta i estetyczna. To samo można powiedzieć o dziale z mięsem, serami, warzywami i owocami. Mąka, cukier i makarony też ładnie poukładane. Nie było żadnych zbędnych wózków czy pustych opakowań. Przy kasach nie było kolejek. Ekspedientka była miła, nawiązała ze mną kontakt wzrokowy i z uśmiechem się przywitała. Bardzo sprawnie mnie obsłużyła. Z czystym sumieniem polecam ten sklep każdemu, nawet najbardziej wymagającemu klientowi.
Wchodząc do sklepu śmierdzi zgniłymi jajami, reszta jest bez zarzutu. Sklep ładnie zaopatrzony, nawet warzywa estetycznie poukładane. Obsługa miła, pomocna.
Sklep rewelacyjnie zaopatrzony, czysty, miła obsługa. Jedyne zastrzeżenie mam do kasjerek. Chcąc obsłużyć jak najwięcej klientów kasjerka nie czeka, aż się spakuję i kasuje następnego, mieszając nasze zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.