Codziennie robię zakupy w tel lokalizacji podczas przerwy śniadaniowe w pracy. Ogromnym plusem w ofercie sklepu są świeże kanapki każdego dnia, co je świetnym rozwiązaniem dla osób zabieganych. Obsługa sklepu jest zawsze uprzejma i życzliwa. Polecam ten sklep.
W dniu dzisiejszym udałam się do apteki po środki przeciwbólowe. W aptece jak to o tej porze roku zastałam kolejkę pacjentów. Apteka posiadała dwie kasy. W aptece było dwóch farmaceutów a pomimo to nie otwarto drugiej kasy by rozładować kolejkę. Kiedy w końcu doczekałam się swojej kolei i poprosiłam o środki przeciwbólowe sprzedawca po prostu podał mi tabletki. Nie zapytano mnie czy interesuje mnie konkretny środek ani nie podpytano mnie na jaki ból potrzebuje leku. Farmaceuta po prostu podał lek i skasował należność. Wysiłek farmaceuty włożony w jakość obsługi klienta był bliski zeru.
Zachęcona przez bliską osobę- klienta tej placówki wybrałam się do KB, żeby ulokować oszczędności. Jeśli chodzi o samą placówkę to panował tam ład i porządek. Natomiast podczas samej obsługi, gdy pracownik przypisywał mnie do profilu inwestycyjnego dosłownie w ręku pękł mu mój dowód osobisty, co miało wpływ na dalszą obsługę, a mianowicie na brak możliwości złożenia zlecenia. Pracownik oraz kierownik placówki bardzo przepraszali (mimo, że nie mieli tu żadnej winy). Doradca ratując sytuacje próbował zaoferować inne możliwe w tej sytuacji produkty oraz zaproponował finalizacje w innym terminie. Obsługa mimo wpadki do samego końca była bardzo uprzejma i dali mi odczuć, że jestem ważnym klientem. Na pewno wrócę do tej placówki jak tylko wyrobię nowy dokument.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.