Opinia użytkownika: Joanna_2494
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Zachęcona przez bliską osobę- klienta tej placówki wybrałam się do KB, żeby ulokować oszczędności. Jeśli chodzi o samą placówkę to panował tam ład i porządek. Natomiast podczas samej obsługi, gdy pracownik przypisywał mnie do profilu inwestycyjnego dosłownie w ręku pękł mu mój dowód osobisty, co miało wpływ na dalszą obsługę, a mianowicie na brak możliwości złożenia zlecenia. Pracownik oraz kierownik placówki bardzo przepraszali (mimo, że nie mieli tu żadnej winy). Doradca ratując sytuacje próbował zaoferować inne możliwe w tej sytuacji produkty oraz zaproponował finalizacje w innym terminie. Obsługa mimo wpadki do samego końca była bardzo uprzejma i dali mi odczuć, że jestem ważnym klientem. Na pewno wrócę do tej placówki jak tylko wyrobię nowy dokument.