W kwietniu 2012 roku zadzwonił do mnie konsultant Play z ofertą obniżenia rachunków za rozmowy telefoniczne oraz z dodatkowym pakietem minut. Po wysłuchaniu jego oferty zgodziłam się na zmianę taryfy. Po miesiącu otrzymałam rachunek telefoniczny na kwotę 59,00 zł. Przy czym ustalona była taryfa za 29,00 zł. Natychmiast zadzwoniła do Biura Obsługi Klienta z żądaniem wyjaśnień. Sprawa ta rozwiązała się bardzo szybko, bo już po 2 dniach. Okazało się , że konsultant przedstawiający mi ofertę wyraził się bardzo nie jasno i nie dokładnie. W efekcie rachunek anulowano a ja zostałam przy dotychczasowej taryfie.
Szanowna Pani Joanno, bardzo dziękujemy za pozytywne słowa na temat naszej firmy i telefonicznej obsługi Klienta. Jakkolwiek w tak szybko rozwijającej się firmie mogą pojawić się niewielkie zgrzyty, takoż zawsze staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów. Wsłuchujemy się w głos Pani i każdego naszego Klienta, ponieważ to te opinie są dla nas bezcennym źródłem informacji o tym, jak się poprawiać i co doskonalić. Wyrażamy nadzieję, że Pani kolejne doświadczenia z naszą firmą będą wyłącznie pozytywne i będziemy mogli cieszyć się z wieloletniej współpracy. Zachęcamy do wchodzenia na nasze strony internetowe: http://www.facebook.com/Play oraz http://blogplay.pl
Dział z meblami...
Dział z meblami posiada dobry w wyborze asortyment. Ekspozycja towarów jest przejrzysta, natomiast jest całkowity brak obsługi klienta. Nie można było nikogo spotkać kto by pomógł w znalezieniu zapakowanej w karton szafki rtv.Kiedy w końcu znalazłam Panią obsługującą magazyn, poproszona o pomoc odpowiedziała , że niestety mi nie pomoże ponieważ nie jest z tego działu. Wytłumaczyła mi , że Pan zajmujący się działem meblowym bardzo rzadko tu jest. W efekcie nie zakupiłam żadnej szafki rtv
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.