W sklepie panuje baŁagan -porozwalany towar , brudna wykŁadzina na sklepie, do obsŁugi klienta są najwyżej dwie osoby. Generalnie klient bez obsŁugi i doradztwa. Przy kasie pracownik obsŁuguje klienta również w między czasie zaŁatwia transport i inne logistyczne sprawy, co utrudnia pŁynną obsŁugę klienta, przy kasie 2 osoby mogą stać bardzo dŁugo do obsŁugi , ponieważ obsŁuga zaŁatwia jakąś sprawę. W takiej sytuacji uważam, że przy kasie powinny obsŁugiwac dwie osoby.
Sklep dobrze zaopatrzony, kliencie bez obsŁugi klienta,obsŁuga odbywa się na zasadzie kasowania towaru przy kasie, ogromne problemy przy realizowaniu reklamacji. Firma prawie nigdy nie zaŁatwia pozytywnie reklamacji, moja osobista sprawa ciągnie się od 22.12.2011r.- na zasadzie odwoŁań! typowe "odbijanie piŁeczki" i przeganianie klienta.
Wczoraj bylam w Castoramie kupić do naszego nowego domu drzwi. Na stoisku obsŁugiwaŁ nas Pan Mirek, super obsŁuga bardzo kompetentna i fachowa. Zajeliśmy mu 2 godziny, ale sprzedaŁ nam drzwi, kominek, wszystko do Łazienki i kafekli z panelami, okazaŁo się , że zrobiliśmy wszystkie zakupy potrzebne do wykończenia domu. Rewelacyjna sprzedaż kompleksowa z rozpoznaniem potrzeb klienta. W sklepie porządek , przestronność i duży wybór.Polecam ten sklep z uwagi na obsŁugę i szeroki asortyment.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.