Ośrodek ten dysponuje bardzo obszernymi, wyremontowanymi pokojami z balkonami. Obsługa w recepcji o każdej porze służy pomocą. Panie recepcjonistki chętnie udzielają odpowiedzi na zadawane pytania, wykonują telefony do lekarza w razie potrzeby, który może przyjechać do hotelu, co jest bardzo ważne w przypadku pobytu z dzieckiem. Czystość obejścia, jak i wewnątrz na bardzo wysokim poziomie. Podawane jedzenie zawsze jest świeże i podane jest w bardzo apetyczny sposób.
W dniu 31 marca o godzinie 12.40 w sklepie obuwniczym Deichman chciałam kupić sobie buty. Buty, które mi się spodobały, chociaż w moim rozmiarze były nieco za duże na mnie. Kilka minut szukałam mniejszego rozmiaru, ale nie znalazłam. Model ten był wystawiony w sklepie na trzech różnych miejscach. Podeszłam do kasy i ustawiłam się w kolejce. Kiedy nadeszła moja kolej, zapytałam panią (zastępczynię kierownika, brunetka, krótkie włosy, okulary), - czy jest dostępny ten model butów w rozmiarze 37 ? Pani odpowiedziała mi, że - nie wiem, niech pani sobie poszuka. Podziękowałam i poszłam szukać.
Reklamując towar w sklepie Auchan Żory zażądałam zwrotu kosztów transportu towaru zgodnie z art.8 pkt.2 Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Po ok pól godzinie wydzwaniania Pani w punkcie obsługi zwróciła mi koszt transportu na kartę skarbonkę. Jak stwierdziła jeszcze nikt nie upominał się o zwrot kosztów z tego tytułu. Zachęcam do czytania tej ustawy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.