Ostatnio po raz pierwszy odwiedziłam "starówkę". Muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona. Gdy usiadłam ze znajomymi przy stoliku od razu podeszła kelnerka i podała karty, a po chwili przyszła odebrać zamówienie. Wybór napoi, jak i menu również zrobiły na mnie dobre wrażenie. Polecam ten lokal..
Od jakiegoś czasu zaczęłam chodzić na zajęcia sportowe, koleżanka namówiła mnie na zajęcia BPU w WS Sport i jestem z tych zajęć bardzo zadowolona. Instruktorka świetnie prowadzi zajęcia, ma świetny kontakt z osobami ćwiczącymi, na zajęciach panuje wspaniała atmosfera. W szatniach jest czysto a obsługa jest zawsze życzliwa i pomocna.
Ostatnio zostałam mile zaskoczona w placówce Banku Millenium. Stojąc w kolejce od razu podeszła do mnie pracownica banku i zapytała się mnie w jakiej sprawie przyszłam do banku. Gdy wyjaśniłam o co mi chodzi od razu zaprowadziła mnie do swojego stanowiska. Obsługa była naprawdę miła i kompetentna, poczułam się naprawdę kompleksowo obsłużona. Doradca od razu znalazła dla mnie odpowiednie rozwiązanie mojego problemu.
Wczoraj będąc w mieście postanowiłam wejść do piekarni Bułka z masłem, bo wiem, że kiedyś byłam zadowolona z produktów i obsługi w tym sklepie. Jednakże rozczarowałam się, ponieważ już na wejściu powitały mnie brudne schody. Nie wyglądało to estetycznie i odbierało chęć wejścia do sklepu i robienia tam zakupów. Jednakże postanowiłam tam wejść. Okazało się, że podłoga w sklepie też nie była najczystsza. Natomiast pracownik od razu podszedł i zapytał się czy coś podać, choć było widać, że chciałam się najpierw rozejrzeć. Produkty natomiast nie wyglądały estetycznie, także nic nie kupiłam w tym sklepie i nie polecam tej piekarni.
Tamtego dnia chciałam zapłacić rachunek, dokładnie musiałam zapłacić ratę za komputer. Zazwyczaj chodzę do innego punktu kasowego, który znajduje się bliżej mojego domu, ale akurat tamtego dnia była w pobliżu tej placówki, więc pomyślałam sobie: co mi szkodzi, zapłacę od razu tam. Gdy weszłam do placówki okazało si, że jest kolejka, stały 3 osoby, stwierdzając, że pewnie nie będę długo czekać zostałam. Niestety pomyliłam się i nie dość, że dosyć długo czekałam to jeszcze i tak nie zapłaciłam tego rachunku, gdyż przeraziła mnie wysokość opłaty - 10 zł. (zazwyczaj opłata w innych punktach kasowych wynosi 2,50zł) Dobrze, że chociaż kasjerka na wstępie powiedziała, że będzie taka droga opłata i mogłam z tego zrezygnować.
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
W sklepie panował...
W sklepie panował porządek, podłoga była czysta, a towary ładnie poukładane. Jedynym mankamentem były długie kolejki przy kasach. Mimo że w sklepie jest ich kilka, to tylko dwie kasy były czynne, przez co długo trzeba było czekać na swoją kolej. Jednak personel zawsze jest bardzo uprzejmy, kasjerki zawsze pytają się czy chcę kupić program telewizyjny i zawsze dbają o formy grzecznościowe tj. dzień dobry, czy do widzenia i nie ma się wrażenia, że robią to z przymusem.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.