Skontaktowałam się z infolinią Netii w celu uzyskania informacji na temat oferty internetu. Konsultant odpowiadał tylko na moje pytania, nie przedstawił mi oferty. Po rozmowie miałam wrażenie niepewności co do szczegółów o których nie wiem i o które nie zapytałam. Gdyby nie internet nie dowiedziałabym się szczegółów na ten temat
Personel zdecydowanie obeznany w asortymencie i kompetentny. Pani obsługująca księgarnię w ciągu kilku minut wskazała mi 4 ksiązki na interesujący mnie temat, dodatkowo każdą z nich w skrócie omówiła. W asortymencie księgarni dostępne są książki z każdej możliwej dziedziny. Ceny są zdecydowanie bardzo przystępne, książki są dostępne już od 9.90zł. Nowym kielntom proponowane jest przystępienia do Klubu Świata Książki co wiąże się z uzyskaniem rabatu przy kolejnych zakupach.
Personel świetnie przeszkolony co do asortymentu - zdecydowanie profesjonalna i mila obsługa.Pracownik znał dokladnie odpowiedź na każde zadane pytanie dotyczące produktu. Obsługa ekspresowa, przy kasie spędziłam maksymalnie 2 minuty, co jest zdecydowanie duzym plusem. Kolejnym jest mozliwość zamowienia niedostępnego aktualnie produktu. Pozytywnie zaskoczyłam się również niską ceną w porównianiu z innymi salonami tego typu.
Kontakt od kilku miesięcy jedynie telefoniczny. Spraw dotyczyła szkody osobowej. Panią, która obsługiwała moją szkodę zdecydowanie nie można nazwać nawet odrobinę kompetentną - brak podstawowej wiedzy z zakresy Gwarancji Ubezpieczeniowych. Umiejętność telefonicznej obsługi klienta zerowa. Opieszalość oraz lekceważenie klientów w najgorszym znaczeniu tego słowa. Jedynym sposobem przyspieszenia całej sprawy były moje telefony kilka razy w tygodniu. Całość trwała około 6 mies., w czasie których otrzymałam kilka odmownych decyzji wypłaty odszkodwania. Niestety nie obyło się bez interwencji Rzecznika Ubezpieczonych, w yniku czego podjęto decyzję o wypłacie odszkodowania.
Personel wydawać by się mogło, że unika wręcz klientów. Abym mogła obejżeć sprzęt RTV, którym byłam zainteresowana zmuszona byłam prosić o interwencję kierownika. Małe agd oraz drobny sprzęt biurowy szczelnie zamknięte w pudełkach, zawartość można zobaczyć dopiero po zakupie. Ceny przystępne i konkurencyjne w porownaniu do tego rodzaju marketów. Duży wybór asortymentu zwłaszcza dużego AGD oraz sprzętu RTV. Aby zapłacić za towar jest się proszonym o przejście od kasy do kasy, co wydłuża znacznie czas realizacji zakupu.
Zdecydowanie zmieniłam zdaie na temet firm ubezpieczeniowych po wizycie na ul. Świętojańskiej. Pracownik wnikliwie i dokladnie punkt po punkcie wytlumaczył mi zasady działania ubezpieczenia, ktore mnie interesowało. Uzyskałam również szcegółową pomoc w sprawie już posaiadnaych ubezpieczeń w innej firmie. Wszystko to w miłej atmosferze. Pracownicy sprawiają wrażenie zadowolonych z tego co robią a przede wszystkim kompetentnych. Nie podobało mi się jedynie to, że delikatnie byłam namawiana do skorzystania również z innych ubezpieczeń firmy, mimo iż na początku rozmowy zaznaczyłam, że potrzebuję tego konkretnego, po które przyszłam.
Cena ubezpieczeń bardzo przystępna zwłaszcza biorąc pod uwagę ich rozległy zakres oraz dodatkowe bonusy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.