Opinie użytkownika (6)

Skontaktowałam się z...
Skontaktowałam się z infolinią Netii w celu uzyskania informacji na temat oferty internetu. Konsultant odpowiadał tylko na moje pytania, nie przedstawił mi oferty. Po rozmowie miałam wrażenie niepewności co do szczegółów o których nie wiem i o które nie zapytałam. Gdyby nie internet nie dowiedziałabym się szczegółów na ten temat

Joanna_1286

13.04.2010

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (21)
Personel zdecydowanie obeznany...
Personel zdecydowanie obeznany w asortymencie i kompetentny. Pani obsługująca księgarnię w ciągu kilku minut wskazała mi 4 ksiązki na interesujący mnie temat, dodatkowo każdą z nich w skrócie omówiła. W asortymencie księgarni dostępne są książki z każdej możliwej dziedziny. Ceny są zdecydowanie bardzo przystępne, książki są dostępne już od 9.90zł. Nowym kielntom proponowane jest przystępienia do Klubu Świata Książki co wiąże się z uzyskaniem rabatu przy kolejnych zakupach.

Joanna_1286

13.04.2010

Świat Książki

Placówka

Gdynia, Świętojańska 13A

Nie zgadzam się (29)
Personel świetnie przeszkolony...
Personel świetnie przeszkolony co do asortymentu - zdecydowanie profesjonalna i mila obsługa.Pracownik znał dokladnie odpowiedź na każde zadane pytanie dotyczące produktu. Obsługa ekspresowa, przy kasie spędziłam maksymalnie 2 minuty, co jest zdecydowanie duzym plusem. Kolejnym jest mozliwość zamowienia niedostępnego aktualnie produktu. Pozytywnie zaskoczyłam się również niską ceną w porównianiu z innymi salonami tego typu.

Joanna_1286

13.04.2010

empik

Placówka

Gdynia, Świętojańska 68

Nie zgadzam się (12)
Kontakt od kilku...
Kontakt od kilku miesięcy jedynie telefoniczny. Spraw dotyczyła szkody osobowej. Panią, która obsługiwała moją szkodę zdecydowanie nie można nazwać nawet odrobinę kompetentną - brak podstawowej wiedzy z zakresy Gwarancji Ubezpieczeniowych. Umiejętność telefonicznej obsługi klienta zerowa. Opieszalość oraz lekceważenie klientów w najgorszym znaczeniu tego słowa. Jedynym sposobem przyspieszenia całej sprawy były moje telefony kilka razy w tygodniu. Całość trwała około 6 mies., w czasie których otrzymałam kilka odmownych decyzji wypłaty odszkodwania. Niestety nie obyło się bez interwencji Rzecznika Ubezpieczonych, w yniku czego podjęto decyzję o wypłacie odszkodowania.

Joanna_1286

25.03.2010

PZU

Placówka

Nie zgadzam się (29)
Personel wydawać by...
Personel wydawać by się mogło, że unika wręcz klientów. Abym mogła obejżeć sprzęt RTV, którym byłam zainteresowana zmuszona byłam prosić o interwencję kierownika. Małe agd oraz drobny sprzęt biurowy szczelnie zamknięte w pudełkach, zawartość można zobaczyć dopiero po zakupie. Ceny przystępne i konkurencyjne w porownaniu do tego rodzaju marketów. Duży wybór asortymentu zwłaszcza dużego AGD oraz sprzętu RTV. Aby zapłacić za towar jest się proszonym o przejście od kasy do kasy, co wydłuża znacznie czas realizacji zakupu.

Joanna_1286

25.03.2010

RTV EURO AGD

Placówka

Gdynia, CH Wzgórze

Nie zgadzam się (17)
Zdecydowanie zmieniłam zdaie...
Zdecydowanie zmieniłam zdaie na temet firm ubezpieczeniowych po wizycie na ul. Świętojańskiej. Pracownik wnikliwie i dokladnie punkt po punkcie wytlumaczył mi zasady działania ubezpieczenia, ktore mnie interesowało. Uzyskałam również szcegółową pomoc w sprawie już posaiadnaych ubezpieczeń w innej firmie. Wszystko to w miłej atmosferze. Pracownicy sprawiają wrażenie zadowolonych z tego co robią a przede wszystkim kompetentnych. Nie podobało mi się jedynie to, że delikatnie byłam namawiana do skorzystania również z innych ubezpieczeń firmy, mimo iż na początku rozmowy zaznaczyłam, że potrzebuję tego konkretnego, po które przyszłam. Cena ubezpieczeń bardzo przystępna zwłaszcza biorąc pod uwagę ich rozległy zakres oraz dodatkowe bonusy.

Joanna_1286

25.03.2010

Allianz

Placówka

Gdynia, Świętojańska

Nie zgadzam się (18)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi