Pani sprzedawca kasjer paliła papierosa przed sklepem, co mi nie przeszkadza, natomiast brak umycia rąk po papierosach i zabicia smaków w ustach zniechęca i pozostawia niesmak. Brak hot dog-ów bo już za „późno” i lekceważące podejście do klienta, brak kontaktu wzrokowego z klientem, korzystanie z telefonu podczas obsługi.
Dzisiaj odwiedziłem ten sklep po remoncie i muszę przyznać, że niestety stare praktyki pozostały. Na alejkach rozstawione palety, na niektórych można przejść obok a na niektórych niestety jedyną drogą jest droga na około. Dużym plusem jest nowe oświetlenie przez co wszystko widać wyraźniej, obsługa jak zawsze uśmiechnięta, doradza na kasie samoobsługowej szczególnie osobom starszym . Widać gołym okiem, że remont dużo poprawił niestety zbyt duża ilość towaru a brak odpowiedniej ilości pracowników do wykładania towaru powoduje, że zakupy w tym sklepie to raczej loteria co do ciągów komunikacyjnych natomiast obsługa stara się swoim podejściem zrównoważyć niemiłe doświadczenia.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.