Brak kultury bezczelnośc ochroniarzy, brak chęci ze strony kasjerek do pracy, skrajna opryskliwość ,bezczelność kierownictwa... najgorsza obsługa jaką widziałem w życiu.
Kontakt miał na celu sprawdzenie czy właściwy adres korespondencji jest w systemie Lukas Banku, gdyż zdarzały się pomyłki w przesyłaniu kart debetowych (bank ma pewne problemy z synchronizacją danych i wprowadzaniem ich do systemu). Dodatkową kwestią jaką chciałem załatwić było wprowadzenie nowego odbiorcy (numeru konta) do zleceń stałych. Operacje zostały bardzo szybko przeprowadzone, personel miły i dobrze zorientowany w systemie bankowym oraz procedurach. Jedyny problem to złe zarządzanie przerwami. W momencie gdy jest największy ruch zdarza się, iż jest za mało okienek i czasami nawet 2 osoby przebywają na przerwie co powoduje, że bardzo wydłużają się kolejki. Dlatego ocena tylko 4 (ponieważ w innych bankach dosyć sprawnie się to odbywa). Aczkolwiek Lukas bank ma takie zasady, iż zawsze oszczędza na czym się tylko da więc to normalne u nich, że kolejki występują bo jest za mało pracowników w godzinach szczytu. W ten sposób chcą przekonać ludzi do korzystania z e-bankowości.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.