Do biedronki wstąpiłem pod wieczór w towarzystwie koleżanki z którą udaliśmy się na zakupy. Z początku ciężko było się odnaleźć w markecie, gdyż dość często zmieniają przestawiają działy i alejki ze sobą, co może powodować zagubienie dla osób, które przychodzą tam od czasu do czasu, a miejscowi (głównie ludzie mieszkający w okolicy marketu) nie mają problemu aby się w nim odnaleźć. Na kasach zazwyczaj siedzą kobiety, które wolno obsługują klienta, zdarza się iż wycofują towar, który chce się kupić. Przykładem może być fakt, że na półkach stoją pojedynczo butelki z napojami, a przy kasie się klient dowiaduje, że tylko mogą być sprzedawane w dwupaku. Uważam, że personel powinien przykładać większą wagę do tego co trzymają na półkach sklepowych.
Jak co późne popołudnie podczas spaceru z psem zdarza mi się zahaczyć o jakiś sklep. Los padł ostatnio na Polomarket, który często odwiedzam z racji na ilość i jakość dostępnych towarów. Plusem także są ceny produktów oraz fakt, że dostawy są bardzo często. Mocną stroną tego miejsca jest także pomoc ze strony pracowników oraz obsługa klienta przy kasie, którą uważam za szybką, nawet gdy pojawią się jakieś problemy techniczne. Pracownicy potrafią doskonale ze sobą współpracować.
Wracając z wykładów po męczącej podróży byłem spragniony. A ponieważ sklep ten jest najbliżej położony względem mojego domu i dworca pkp to postanowiłem zrobić w nim zakupy. Ku mojej uciesze jak często się zdarza w tym sklepie napoje typu pepsi są w dobrej cenie. Tyczy się to także wielkości butelki gdyż w niewielu tego typu sklepach można znaleźć dużą butelkę (2,5l). Jeśli zaś chodzi o obsługę klienta to jest ona błyskawiczna. Pracownicy potrafią nawiązać dobry kontakt z klientami.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.